Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@09:15:59 GMT

آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در حومه قزوین

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۵۴۶۹

آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در حومه قزوین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، محمدحسین ایرانخواه در خصوص آغاز فعالیت اتوبوسرانی استان قزوین گفت: ناوگان اتوبوسرانی شهرهای ناصر آباد، محمودآباد، بیدستان و اقبالیه از امروز مطابق دستورالعمل ستاد پیشگیری از کرونا استان و دستور شهردار قزوین با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری افزود: فعالیت اتوبوسرانی در شهر قزوین منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان است و هنوز دستوری از سوی ستاد در این زمینه به شهرداری ارسال نشده است.

ایرانخواه با اشاره به اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال، ادامه داد: پرداخت کرایه نقدی ممنوع بوده و شهروندان باید به‌صورت الکترونیکی و ارائه کارت بلیت برای پرداخت کرایه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: همچنین به‌منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا کابین راننده با استفاده از سلیفون از مسافران جداسازی شده و کار ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های شهری روزانه انجام می‌شود.

این مسئول از جابه‌جایی روزانه ۱۲۰ هزار مسافر در سطح شهر پیش از شیوع کرونا خبر داد و گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قزوین در بحران کرونا خسارت مالی دیدند و ۷۰۰ راننده اتوبوس شهر قزوین بیکار شدند که امیدواریم با توجه به بازگشت شرایط کار به روال عادی ناوگان حمل‌ونقل شهری نیز فعالیت خود را آغاز کنند.

شهرداری قزوین با ۲۲۰ دستگاه اتوبوس در ۲۴ خط به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

کد خبر 516240 برچسب‌ها حمل و نقل كرونا در ايران اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه استان قزوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل كرونا در ايران استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

محسن شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به برگزاری آزمون سراسری طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ ششم و هفتم اردیبهشت ماه، طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانند برای حضور در محل برگزاری آزمون یا در بازگشت از خدمات ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد عنوان کرد: به منظور کاهش ترافیک در معابر منتهی به محل‌های آزمون، از داوطلبان تقاضا می‌گردد از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شرکت در آزمون استفاده کنند.

کد خبر 747687

دیگر خبرها

  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال