Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیوند آربلوا و رئال مادرید با این همکاری ادامه می یابد. 

طرفداری- آلوارو آربلوا از فصل آینده به کادر مربیان رئال مادرید در تیم های پایه ملحق می شود.

به گزارش مارکا، آربلوا مدرک مربیگری حرفه ای خود را از فدراسیون فوتبال اسپانیا گرفته است و رئال مادرید در تابستان امسال به او پیشنهاد همکاری خواهد داد. آربلوا در فصل جاری هم به عنوان بخشی از فرایند کار آموزی خود در آکادمی رئال مادرید مشغول به فعالیت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مشخص نیست آربلوا در کدامیک از 13 تیم پایه رئال مادرید فعالیت خواهد کرد ولی بعید است او جانشین رائول گونزالس یا دنی پویاتوس در تیم کاستیا یا خونیل آ شود. 

آربلوای 37 ساله خودش بین سال های 2001 تا 2006 در آکادمی رئال مادرید حضور داشت و پس از انجام دو بازی برای تیم اصلی به دپورتیوو لاکرونیا پیوست. آربلوا دو سال هم شاگرد رافائل بنیتس در لیورپول بود. مدافع راست پیشین تیم ملی اسپانیا در سال 2008 به رئال مادرید برگشت تا تجربه قهرمانی در لالیگا همراه ژوزه مورینیو و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان همراه زین الدین زیدان را کسب کند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم

فران تورس که در پایان دیدار رئال مادرید و بارسلونا به شدت از شکست ال‌کلاسیکو ناراحت بود، به طور اتفاقی با این ضربه یکی از هواداران رئال مادرید را هدف گرفت.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم