Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:41:40 GMT

خبر بد دورتموند به منچستریونایتد و چلسی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۰۸۲۲

خبر بد دورتموند به منچستریونایتد و چلسی

دورتموندی ها برای واگذاری جیدون سانچو به تیم های انگلیسی، حاضر به عقب نشینی از موضع قدیمی خود نیستند.

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو بال انگلیسی بوروسیا دورتموند بهترین روزهای فوتبالی اش را در این تیم تجربه می‌کند و آمار خیره کننده‌ای داشته است. سانچو در فصل جاری توانسته روی 30 گل تیمش در بوندسلیگا نقش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او 16گل به ثمر رسانده و 14 پاس گل هم داده است.

سانچو با پاس گلی که در بازی برابر ولفسبورگ داد، با رکورد مسی در لالیگا که او هم روی 30 گل آبی اناری ها نقش داشته است، برابری کرد. او خواهان زیادی نیز در اروپا دارد.

 

 

 

 

در انگلیس باشگاه‌های چلسی و منچستریونایتد خواهان خرید سانچو هستند و گفته می‌شود که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای خرید این بازیکن 20 ساله دست به کار خواهند شد اما به نظر می‌رسد که هر دوی آنها برای توافق با بوروسیا درتموند در مورد رقم قرارداد مشکل خواهند داشت به خصوص با شرایطی که به خاطر شیوع کرونا به وجود آمده و ضرر‌های مالی که به تیم‌های اروپایی تحمیل شده است.

 باشگاه بوروسیا دورتموند حاضر نیست برای فروش ستاره انگلیسی‌اش هیچ تخفیفی بدهد و بر دریافت 100 میلیون پوند پافشاری می‌کند.

سانچو شخصاً به پیوستن به یکی از تیم‌های لیگ برتر  راغب است و هیچ تمایلی برای تمدید قرارداد فعلی‌اش با دورتموند ندارد، قراردادی که دو سال دیگر به پایان آن مانده است.

 

 

 

 

منچستر‌یونایتد و چلسی هم مقاصد احتمالی او هستند اما برای آنها پرداخت 100 میلیون پوند آن هم در شرایط فعلی کار ساده‌ای نخواهد بود به ویژه در مورد منچستریونایتد که اد وودوارد(مدیر اجرایی) گفته است که با شرایطی که کرونا به وجود آورده، پرداخت 100 میلیون پوند برای خرید یک بازیکن، غیر واقع‌بینانه است.

پیش از شیوع کرونا، منچستریونایتد پیشتاز کورس خرید سانچو بود اما اکنون چلسی هم وارد این رقابت شده است. گفته می‌شود اگر ‌یونایتد بتواند سانچو را بخرد، چلسی به سراغ گزینه دوم خود، ساموئل چوک‌ووئزه، پدیده نیجریه‌ای ویارئال خواهد رفت.

منچستر یونایتد چلسی جیدون سانچو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد چلسی جیدون سانچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم

دیدار دو تیم دورتموند و لایپزیش با پیروزی پر گل لایپزیش به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال دورتموند و لایپزیش عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ویکم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لایپزیش به‌پایان رسید.

جیدون سانچو در دقیقه ۲۰ تک گل تیم دورتموند را به ثمر رساند.

ایکوما اوپندا در دقیقه ۲۳، بنجامین سسکو در دقیقه ۲+۴۵، محمد سیماکان در دقیقه ۴۶ و کریستوف بوامگارتنر در دقیقه ۸۰ گل‌های لایپزیش را رقم زدند.

خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش کد خبر 748525

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها