Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) به سمت جوان معلول فلسطینی «ایاد خیری روحی الحلاق» در «باب الاسباط» قدس شلیک کردند و وی را به شهادت رساندند.

جنبش «مجاهدین» در واکنش این موضوع خواستار تشدید مقاومت و افزایش پاسخ‌ها به جنایت‌های رژیم صهیونیستی با تمام ابزارهای در دسترس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش «فلسطین آنلاین»، «مومن عزیز» مسؤول بخش اطلاع‌رسانی جنبش مجاهدین اعلام کرد: جنایت اعدام جوان معلول فلسطینی بی‌دفاع دلیلی دیگر بر وحشی‌گری دشمن است و بار دیگر به جهان ثابت می‌کند که  این اشغالگر، نژادپرست و جنایتکار است.

وی ادامه داد: این جنایت شبیه به جنایات و سیاست‌های نژادپرستانه‌ای که سردمدار شر در جهان «آمریکا» آن را فرماندهی می‌کند، آمریکایی که بر اساس نژاد و رنگ می‌کشد و محاکمه می‌کند.

عزیز سپس هشدار داد، این سیاست‌های رژیم صهیونیستی آواره کردن فلسطینی‌ها از سرزمین خود با هدف اجرای سیاست اشغال اراضی بیشتر در کرانه باختری را دنبال می‌کند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در واکنش به اقدامات امروز و روز گذشته رژیم صهیونیستی تأکید کرد که جنایت‌های این رژیم عزم و اراده ملت را برای مقاومت بیشتر می‌کند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» نیز شهادت شهروند فلسطینی دارای نیازمندی‌های خاص به دست نیروهای رژیم صهیونیستی ر ا نشانه «جنایت‌‌گری» و «سادیسم» سران رژیم صهیونیستی خواند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد پنجشنبه از عملیات موشکی علیه نظامیان و پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله در این راستا، تصاویر حمله موشکی به اهداف صهیونیستی در مناطق «رامیم»، «هونین» و «مرغلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان ضمن اشاره به گرفتن تلفات از صهیونیست‌ها در این حمله، گفت که این عملیات را در پاسخ به حملات اشغالگران علیه غیرنظامیان لبنانی انجام داده است.

این در حالی است که در بامداد پنجشنبه، مناطق اطراف شهرک‌های «مارون الراس»، «حولا» و «یارون» چندین مرتبه هدف حملات توپخانه‌ها و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان پیش از این نیز گفته بود که نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی را با موشک هدف قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • منبع حماس: ۳۰ افسر شاباک اسیر حماس هستند
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد