Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تاکنون آزمایش سه هزارو ۱۵۰ نفر از موارد مشکوک به ابتلا به کرونا منفی گزارش شده و هم اکنون ۱۱۱ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛  "احمد هاشمی" ظهر امروز یک‌شنبه (11 خرداد) گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده طی 24 ساعت گذشته، نتایج آزمایش 39 بیمار مشکوک به کووید 19 مثبت اعلام شد و متاسفانه یک نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیان کرد: با احتساب این آمار تا ظهر  امروز،  دوهزارو 171 نفر در خراسان شمالی به کووید 19 مبتلا شده اند که شامل 937 بیمار بستری و هزارو  234 بیمار سرپایی می شود و تعداد آمار فوتی ها نیز به 130 نفر افزایش یافته است.

 


 هاشمی در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان ها اظهار داشت: در شهرستان های بجنورد هزارو  154 نفر، شیروان 247 نفر، فاروج 133 نفر، مانه و سملقان 212 نفر، جاجرم 67 نفر، گرمه 39 نفر، راز و جرگلان 140 نفر و اسفراین 179 نفر به کرونا مبتلا شده اند.

 


وی با بیان اینکه تاکنون 768 نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود یافته و از مراکز درمانی در سطح استان مرخص شده اند، افزود: آزمایش سه هزارو  150 نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده و هم اکنون 111 بیمار مشکوک به ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

 


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: رعایت مسائل بهداشتی و شست و شوی مکرر دست، پرهیز از تردد های غیرضروری، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عدم تماس با بیماران، پرهیز از دست زدن به سر و صورت به خصوص به ناحیه چشم، بینی و دهان ضروری است.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا سید احمد هاشمی علوم پزشکی بیمار مشکوک خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899786

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد