Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@19:57:53 GMT

کشف 177هزار دلار قاچاق در تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۴۲۲۹

رئیس کلانتری ١١٢ ابوسعید از دستگیری یک قاچاقچی ارز در جنوب پایتخت خبر داد و گفت: ۱۷۷ هزار دلار از این فرد کشف شد. ناطقان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ چنگیز ایدون اظهار داشت: ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته عوامل گشت انتظامی کلانتری ۱۱۲ ابوسعید حین گشت زنی در چهار راه مولوی به عابر پیاده ای از اتباع خارجه که کوله پشتی نیز به همراه داشت، مظنون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کلانتری ابوسعید توضیح داد: ماموران گشت انتظامی پس از هماهنگی با مرکز کلانتری، کوله پشتی متهم را بررسی و مقادیر قابل توجهی ارز خارجی(دلار) از کیف وی کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد:متهم ۲۵ ساله در تحقیقات اولیه اظهار داشت این دلارها را قرار بود تا به حساب صرافی مشخصی واریز کند.

وی افزود: پس از انتقال متهم به کلانتری و انجام تحقیقات مشخص شد که ارزهای کشف شده به صورت باری از طریق مرز زمینی به صورت قاچاق توسط چند پیک وارد کشورمان شده است.

ایدون تصریح کرد: متهم قصد داشت تا پس از تحویل ارزها، آن ها را به حساب چند شرکت خاص واریز کند که در نهایت توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گفته رئیس کلانتری ابوسعید متهم اعلام کرد که برای دومین بار است دست به چنین اقدامی زده است و در مرتبه اول ۳۵ هزار دلار و در این مرتبه ۱۷۷ هزار دلار را تحویل گرفته است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت. منبع: عصر ایران برچسب ها: دلار قاچاق ، تهرانن ، کشف

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دلار قاچاق کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" با اعلام اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود، اظهار‌داشت:پلیس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.


وی در ادامه با بیان اینکه ماموران آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس از دپو مقدار زیادی شکر قاچاق داخل یک انبار در بخش رحیم‌آباد مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شکر قاچاق را کشف کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان رودسر ارزش این کشفیات را طبق نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: در این راستا متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.


این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در خصوص جلوگیری از ورود قاچاق و برخورد جدی با مجرمان این حوزه به صورت مستمر ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه