Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه فراکسیون محرومیت زدایی و جهادی مجلس یازدهم با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس و همچنین نمایندگان گروه های جهادی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در اولین جلسه فراکسیون محرومیت زدایی و جهادی مجلس یازدهم که با حضور تعدادی از منتخبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نمایندگان گروه های جهادی برگزار شد، برای آشنایی بیشتر معارفه ای بین منتخبین مردم در مجلس و نمایندگان گروه های جهادی صورت گرفت و پس از آن نمایندگان گروه های جهادی به بیان مشکلات موجود در فعایت های خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسمیت بخشیدن به فعالیت گروه های جهادی و شناسایی و جلوگیری از قوانین فقرزا از مهم ترین محور های سخنان آنان بود.

پس از آنکه نمایندگان گروه های جهادی به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند، تعدادی از منتخبین مردم در مجلس  شورای اسلامی در سخنانی کوتاه بر حمایت همه جانبه خود از گروه های جهادی تاکید کردند. تلاش برای هم‌افزایی نهادهای پشتیبان گروه های جهادی از مهم ترین محورهای سخنان نمایندگان بود.

احسان قاضی زاده، علی اکبر بسطامی، قاسم احمدی، شهباز حسن پور، روح الله ایزدخواه، حسن همتی، منصور لشکر الهی، صمدالله محمدی، جعفر راستی، احمد محرم زاده، محمد رشیدی، مجتبی یوسفی، ابراهیم رضایی، سارا فلاحی، عبدالناصر درخشان، معین الدین سعیدی، عفت شریعتی، محمدرضا میرتاج الدینی، محمدمهدی زاهدی و خاتمی از نمایندگان حاضر در اولین جلسه فراکسیون محرومیت زدایی و جهادی بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محرومیت زدایی مجلس یازدهم نمایندگان گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد