Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:52:05 GMT

تعطیلی دومین مسجد لاهه در پی شیوع دوباره ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۴۷۹۵

تعطیلی دومین مسجد لاهه در پی شیوع دوباره ویروس کرونا

دومین مسجد لاهه به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا در جامعه مسلمانان یک بار دیگر برنامه های خود را به حالت تعلیق در آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « nltimes»،دومین مسجد لاهه به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا در جامعه مسلمانان یک بار دیگر برنامه های خود را به حالت تعلیق در آورد.

 

مسجد «السنه» تصمیم گرفته است که به طور موقت همه فعالیت های خود را به دلیل به وجود آمدن موج دوم شیوع ویروس کرونا متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که روز گذشته (یکشنبه 11 خرداد)  دستور تعطیلی مسجد «المدینه» در لاهه هلند در پی افزایش شیوع ویروس کرونا در میان اعضای جامعه اسلامی این شهر صادر شد.

 

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که آزمایش کرونای حداقل 21 نفر از اعضای جامعه اسلامی لاهه در پی بازگشایی مسجد «المدینه» مثبت شد.

 

متولیان مسجد «السنه» در بیانیه ای در این زمینه نوشتند: ما از طریق کانال های مختلف متوجه شدیم که با وجود همه اقدامات احتیاطی در مساجد لاهه ده ها نفر از بازدیدکنندگان از مساجد مختلف این شهر مبتلا به ویروس کرونا شده اند.

 

در این بیانیه آمده است : از میان افرادی که در موج دوم شیوع کرونا در لاهه به این ویروس مبتلا شده اند یکی از آنها جان خود را از دست داده است و به همین دلیل تصمیمی مبنی بر توقف فعالیت های این مسجد اتخاذ شد.

 

مسجد «السنه» حتی فعالیت های آنلاین از جمله نمازهای جماعت،نماز جمعه و سخنرانی های آنلاین را به طور موقف لغو کرده است.

 

متولیان مسجد السنه در این باره نوشتند: ما این کار را برای حمایت از ائمه جماعات،مکبر و تیم رسانه ای خود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده ایم.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: لاهه کرونا مسجد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبانت، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با اشاره به انباشت زباله در نوار غزه، درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و وقوع اپیدمی در این باریکه هشدار داد.

آنروا با تاکید بر افزایش دما با نزدیک شدن فصل تابستان اعلام کرد که زباله در سراسر نوار غزه تلنبار شده و حشرات و موش‌ها و همچنین بیماری‌ها و اپیدمی‌ها رو به افزایش است.

به گفته این آژانس، فقدان سیستم بهداشت مناسب شرایط را وخیم‌تر می‌کند. هشدارها درباره شیوع بیماری‌های واگیر در شهر غزه پس از انباشت حجم وسیعی از زباله و فاضلاب در خیابان‌های این شهر، تشدید شده است. همچنین اجساد باقیمانده زیر آوار بمباران وحشیانه رژیم صیهونیستی نیز به این هشدارها دامن می‎‌زند.

کد خبر 6097958

دیگر خبرها

  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • ملکه رانیا: نمی‌توان منتظر حکم دیوان لاهه بود زیرا مردم غزه در حال کشته شدن هستند
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند