Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@01:01:29 GMT

تجدید ارزیابی 1395 درصدی در «زشگزا»

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۷۸۴

تجدید ارزیابی 1395 درصدی در «زشگزا»

«زشگزا» هم به جمع تجدیدی های بازار سرمایه افزوده شد و قصد دارد از چند محل به میزان 1395 درصد افزایش سرمایه دهد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «شير و گوشت زاگرس شهرکرد» از افزایش سرمایه سنگین پرده برداشت.

 

بر اساس گزارش هیئت مدیره، این شرکت در حال حاضر با سرمایه 80 میلیارد ريالی فعالیت می کند اما؛ قصد دارد در صورت دریافت مجوز از سوی سازمان بورس و تصویب در مجمع فوق العاده، با سرمایه یک هزار و 196 میلیارد ريالی به کار خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این افزایش سرمایه سنگین با هدف اصلاح ساختار مالی و کاهش ریسک، تأمین سرمایه در گردش و جلوگیری از خروج نقدینگی و همچنین جبران مخارج سرمایه ای انجام شده بابت پروژه های توسعه ای (طرح افزایش ظرفیت 500 رأس دام مولد) انجام خواهد شد.

 

به این ترتیب، «زشگزا» قصد دارد یک هزار و 116 میلیارد ريال معادل 1395 درصد افزایش سرمایه از چند محل را عملیاتی کند.

 

حدود 863 میلیارد ريال معادل 78 درصد از افزایش سرمایه مذکور از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها طبقه زمین انجام خواهد شد؛ 12 درصد معادل 126 میلیارد ريال از محل مطالبات حال شده سهامداران، 9 درصد معادل 103 میلیارد ريال از محل آورده نقدی و 2 درصد معادل 23 میلیارد ريال از محل سود انباشته، خواهد بود.

 

«زشگزا» پیش بینی کرده در صورت انجام افزایش سرمایه در سال 99 به سود خالص 261 میلیارد ريالی دست یابد و در صورتی که افزایش سرمایه انجام نشود، سود خالص 187 میلیارد ريالی محقق خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تاپ پول نیوز بورس میلیارد ریالی افزایش سرمایه میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌ است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با اظهار کرد: پس از احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبور و مرور شهروندان احداث شده، این پروژه به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم و حوادث ایجاد شده در این مسیر آغاز و در حال اجراست.

وی افزود: ۳۰ درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروج میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم در ۱۴۰۲ اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماه‌های پایانی سال قبل آغاز گردید و ۷۰ درصد بودجه آن در سال جاری تأمین اعتبار گردید.

سلطان‌آقایی با اشاره به تأثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تأثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح منطقه خاطر نشان کرد: امسال بودجه عمرانی منطقه بیش از ۳۰ درصد افزایش و هم اکنون در حال تکمیل پروژه‌های قبلی و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های جدید هستیم.

کد خبر 747753

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • اهدای خون در فروردین‌ماه امسال ۱۱.۶ درصد افزایش یافته‌است
  • اثربخشی و بازگشت سرمایه دوره‌های ترویجی بهر‎ه‌برداران بخش کشاورزی ارزیابی شد
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • نشاکاری 25 درصد شالیزارهای محمودآباد