Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثنا صادقی بازیکن تیم هیئت فوتبال البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بهترین کار این است که لیگ برتر فوتبال بانوان ادامه پیدا نکند، زیرا برگزاری مسابقات هیچ تاثیری روی روند نتایج و جدول ندارد، سلامتی ورزشکاران مهم‌ترین مسئله است و تکلیف قهرمان در جدول مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: امسال متاسفانه سطح مسابقات لیگ بسیار پایین تر از حد انتظار بود وحضور داوران کم تجربه باعث شد بسیاری از نتایج عوض شوند، متاسفانه هیچ هیجانی در رقابت‌ها وجود نداشت. در حال تمرین هستیم تا ببینیم برای سال آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

صادقی افزود: پوشش رسانه‌ای مسئله‌ای حائز اهمیت برای فوتبال بانوان است که باعث می‌شود حامیان مالی بیشتری جذب این رشته ورزشی بشوند.

بیشتر بخوانید: پرداختی تیم فوتبال بانوان ملوان در ایام قرنطینه انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش بانوان فوتبال بانوان فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو آلوز همچون فصل گذشته شروع فصل را با گلسازی متعدد آغاز کرد اما هر چه گذشت آمار او نیز رو به افول گذشت و حالا جایگاه صدرنشینی خود را با ابوالفضل جلالی شریک شده که هر دو در این فصل 9 گل ساخته‌اند.

ریکی آلوز در مجموع با 22 پاس گل یکی از بهترین گلسازان ادوار لیگ برتر خلیج فارس محسوب می‌شود و ارزش کار ستاره پرتغالی به این است که او تنها در کمتر از دو فصل توانسته آمار پاس گل خود را از بیست بالاتر ببرد.

با این حال آلوز در این دو فصل تمام تلاش خود را کرده تا رکورد 14 پاس گل سعید صادقی را بشکند و آقای پاس گل برتر تاریخ لیگ برتر شود اما برای دومین فصل متوالی در این مهم ناکام مانده است.

ریکاردو برای رسیدن به رکورد سعید صادقی باید در ادامه فصل هر بازی یک پاس گل بدهد که این هدف شاید چندان با واقعیت همخوانی نداشته باشد. البته آلوز فصل گذشته چند بازی متوالی موفق به ارسال پاس گل شد اما حتی اگر او تا پایان فصل 5 گل بسازد، بازهم از رکورد صادقی عبور نخواهد کرد.

به این ترتیب آلوز که فصل آینده نیز تحت قرارداد تراکتور است، باید این هدف خود را در لیگ بیست و چهارم دنبال کند؛ جایی که تراکتور انتظار خواهد داشت تا او درخششی بیشتر از این را هم در ترکیب تیمش نشان بدهد.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر