Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عیسی زاده گفت: امام خمینی(ره) با رهبری انقلاب اسلامی، تمام ایدئولوژی های جهانی را تحت تاثیر و تغییر قرار دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی زاده نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به تحولی که حضرت امام خمینی(ره) در دنیا ایجاد کردند، گفت: امام خمینی(ره) با رهبری انقلاب اسلامی، تمام ایدئولوژی های جهانی را تحت تاثیر و تغییر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره)، احیاگر دین و معنویت در دنیا بود، اظهار کرد: امام خمینی(ره) نه تنها احیاگر دین اسلام در دنیا بودند، بلکه احیاگر تمام ادیان و معنویت در دنیا نیز بودند و انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) باعث شد که تمام ادیان که در کشورهای مختلف به فراموشی سپرده بودند احیا شوند.

وی گفت: زمانی که روشنفکران و دنیامداران شرق و غرب پایان دین مداری را شعار می دادند، حرکت و انقلاب امام خمینی(ره) دین اسلام را که هویت خود را از دست داده بود، احیا کرد که امروز در دنیا آن را شاهد هستیم.

عیسی زاده تصریح کرد: دوستداران امام(ره) باید راه امام را به صورت عملی طی کنند نه اینکه تنها لقلقه زبانشان باشد اما راه امام را عملیاتی نکنند و لذا باید شبانه روز در راه اجرایی شدن فرامین امام عزیزمان و جانشین خلف ایشان تلاش کنند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما باید به عنوان سرباز امام(ره) و سرباز نایب برحق ایشان، باید دستورات ایشان را عملیاتی کنیم، اظهار کرد: اگر دستورات امام و رهبر انقلاب، عملیاتی شوند، یقینا مشکلات اقتصادی و فرهنگی و... را نخواهیم داشت چرا که اگر هر مشکلی داریم دلیلش عدم توجه به فرامین حضرت امام و رهبری است.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان جانشین حضرت امام(ره)، شایسته ترین انتخاب بود، افزود: امروز  رهبر معظم انقلاب اسلامی، مانند خورشید درخشان در عالم ظلمت درخشش می کند و راه امام را باصلابت و پرقدرت ادامه می دهند و نمونه آن جهان شمول شدن گفتمان مقاومت انقلاب اسلامی با فرماندهی شهید سلیمانی در جهان و وحدت امت اسلام است.

عیسی زاده تصریح کرد: امروز یادگاران امام راحل(ره) به برکت رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مانند روز قدس قدرتمندتر از گذشته در دنیا ادامه داشته و جمهوری اسلامی به قدرتی راهبردی در دنیا تبدیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی حضرت امام عیسی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار شد و گفت: امیدواریم با فعالیت جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به زودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با «غلامرضا صالحی» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، افزود: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بسترهای لازم، فرهنگ‌سازی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است.

قریشی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروری است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید.

قریشی عنوان کرد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

وی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متأسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

کد خبر 747628

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز