Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@03:02:21 GMT

۲۱۷ تن کالا از فرودگاه اصفهان به کویت صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۵۳۲۰

۲۱۷ تن کالا از فرودگاه اصفهان به کویت صادر شد

مدیر کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان گفت: در ۴۰ روز گذشته طی ۱۱ پرواز انجام گرفته ۲۱۷ تن کالا از اصفهان به کویت صادر شده است. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

وحید اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهاناظهار داشت: کارگو ترمینال فرودگاه بعد از 10 سال فعالیت خود را با رفع نواقص و آزمون و خطا آغاز کرد و توانست با سفرهای فوق‌العاده صادرات خوبی را به کشور کویت انجام دهد، امیدواریم با حمایت مسئولان استانی این کارگروه موفقیت‌های خوبی را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کرونا باعث تعطیلی بسیاری از فعالیت‌ها شد، بیان کرد: از هشتم اسفندماه که بیماری کرونا جامعه را به گرفتاری کشاند پایانه فرودگاه نیز تعطیل شد و دیگر پروازهای خارجی به کشور وارد نمی‌شد.

مدیر کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان ادامه داد: هرساله از طریق شیراز و تهران بار ماهی و میگو به کشور کویت صادر می‌شد که امسال با استفاده از ظرفیتی که در اصفهان به وجود آمد از فرصت بهره بردیم و با راه اندازی کارگو ترمینال این امر را برای اصفهان نیز محقق کردیم.

‌پروازهای فرودگاه بیرجند‌ افزایش یافتپرواز عسلویه فرودگاه اراک پس از 2 سال توقف از سر گرفته شدحرکت لاک‌پشتی یک پروژه| فرودگاه گناباد به سرانجام نمی‌رسد

وی در خصوص فرایند عملیاتی شدن این پایانه عنوان کرد: ما تعدادی پرواز از شرکت ایران ایر درخواست کردیم که با موفقیت این اتفاق افتاد و توانستیم با 11 پرواز آمار قابل قبولی بار به مقصد کویت برسانیم و این درحالی است که دوازدهمین پرواز در هفته جاری انجام می‌شود.

اسدی با اشاره به بارهایی که از اصفهان صادر می‌شود، گفت: عمده محصولاتی که اصفهان به مقصد کویت صادر می‌کند ماهی، میگو، بامیه و قارچ بوده است که هزینه حدودی آن‌ها بالغ بر یک میلیون دلار است.

وی خاطرنشان کرد: میزان باری که در 40 روز گذشته طی این 11 پرواز انجام گرفته نسبت به کل بار‌های ارسالی سال پیش از فرودگاه اصفهان، 360 درصد رشد داشته که نشان‌دهنده پیشرفت 20 درصدی در این حوزه است.

مدیر کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان تصریح کرد: تا به حال 217 تن کالا صادر کرده‌ایم که با این نتیجه نوید می‌دهم این رشد تا پایان سال آمار 1000 درصد را نیز رد خواهد کرد.

انتهای پیام/ 174

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارگو ترمینال فرودگاه فرودگاه اصفهان کویت صادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت عمره گزاران یزدی به استان

دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: عملیات بازگشت زائران حج عمره در ساعت ۱۳:۱۰ دقیقه فردا ۱۷ اردیبهشت ماه با ۲۵۸ عمره گزار در فرودگاه بین‌المللی یزد انجام خواهد شد.
 
وی افزود: عمره گزاران پس از بازگشت از حج عمره و غربال گری سلامتشان توسط پرسنل مرکز بهداشت، انجام امور گمرکی و گذرنامه و تحویل بار می‌توانند فرودگاه راه ترک کنند.
 
دهقان منشادی ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات و خدمات لازم زیرساختی، امنیتی و مراقبتی، پذیرایی و ... برای خدمات‌دهی بهتر به عمره‌گزاران و مستقبلین در نظر گرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه بعد از ۹ سال وقفه در پرواز‌های حج عمره، جمعه هفتم اردیبهشت ماه اولین پرواز حج عمره به سرزمین وحی انجام شد ادامه داد: پرواز‌های حج تمتع نیز از نیمه خردادماه آغاز می‌شود و ۲۳ کاروان با ۱۳ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • سند اراضی فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)