Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین احداث یک باب دبیرستان دخترانه ۶ کلاسه متوسطه اول امروز با حضور مسئولان شهرستان گتوند برگزار شد.

حسین اسدی‌پور مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند در حاشیه این آیین گفت: زیربنای این فضای آموزشی ۳۳۱ متر است و با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال به صورت مشارکتی اجرا می‌شود که ۷۰ درصد اعتبار آن از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و ۳۰ درصد از طریق خیران تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه فرماندار گتوند، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، بخشدار عقیلی، مسئولان محلی، خانواده‌های شهدا، خیران و جمعی از اهالی روستا‌های بخش عقیلی در این مراسم حضور داشتند، اظهار کرد: این فضای آموزشی برای ۷۰ دانش آموز دختر مقطع متوسطه اول در این روستا احداث می‌شود و تلاش بر این است در سریع‌ترین زمان تکمیل و بهره‌برداری شود.

شهرستان گتوند سال گذشته همانند سال‌های ۹۳، ۹۴ و ۹۵ رتبه نخست آموزشی خوزستان را با ۹۶درصد قبولی برای چهارمین بار در ۶ سال گذشته کسب کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث مدرسه خیرین مدرسه ساز فضای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی