Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در برنامه زنده تلویزیونی سروش آسمانی گفت: غفلت از آرمان‌های انقلاب اسلامی در نسل‌های جدید، کاری است که دشمن بر روی آن برنامه ریزی می‌کند و بدترین آفت این است که آرمان‌های انقلاب را فراموش کنیم، رفاه طلبی و دنیا پرستی ما را از آرمان انقلاب دور می‌کند، نفوذ کسانی که اهل نفاق بوده و اهل رفاه طلبی هستند و قرارگرفتن آن‌ها در رأس، تهدید‌هایی است که آرمان‌های انقلاب را مخدوش می‌کند و باید مراقب آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: یکی از آرمان‌های امام خمینی (ره) که در تمام رفتار‌های ایشان به خوبی مشاهده می‌شد این بود که همه ما به خدا وصل شویم، به هیچ کسی دل نبندیم، مخلص باشیم و از هیچ کسی ترس نداشته باشیم و آن چیزی که رسالت دینی است، دنبال کنیم و این رفتار مورد حمایت خداوند قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: نهراسیدن و نترسیدن نیازمند پشتوانه عمیق ایمانی و اعتقادی است و امام راحل عمیقا به وعده‌های خدا اعتقاد داشتند به خدا اعتماد می‌کردند و این اصل ایمانی امام خمینی (ره) است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه امام خمینی (ره) مستکبر ستیز بودند، گفت: امام راحل به جد اعتقاد داشتند رژیم صهیونیستی باید از پیکره اسلام برداشته شود و در جهان از میان برود. آن زمان که امام می‌فرمودند ما در این میزان از قدرت نبودیم و امروز آن‌ها باور دارند که ما هر ساختمانی را در تل آویو می‌توانیم نشانه بگیریم.

او افزود: صهیونیست‌ها در گذشته می‌گفتند از نیل تا فرات و سپس نظم نوین جهانی را مطرح، اما بعدا از آن عقب نشینی کردند و امروز مراقب موقعیت‌های قبلی خودشان هستند و به فکر توسعه طلبی نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی عنوان کرد: صدور انقلاب اسلامی یکی از رسالت‌های جدی امام خمینی (ره) است و اگر کسی می‌گوید ما با آن‌ها مذاکره می‌کنیم، در راستای آرمان امام قرار ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عدالت خواهی را از دیگر آرمان‌های امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی با جدیت به دنبال تحقق عدالت خواهی امام راحل هستند. امام فرمود من یک موی کوخ نشین‌ها را با کاخ نشین‌ها عوض نمی‌کنم و نباید کارمان به جایی برسد که کاخ نشین‌ها هدایت کوخ نشین‌ها را در دست بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به سیستم تبعیض نژادی آمریکا گفت: آمریکا همچنان از کشتن نژاد‌های دیگر ابایی ندارد و مشاهده می‌کنیم که چگونه نژاد‌های دیگر را به راحتی می‌کشند.

او عنوان کرد: خدا در سوره قصص فرموده فرعون مردم را دسته دسته و فرقه فرقه کرده و گروهی را تضعیف می‌کرد. فرعون مردمش را تضعیف می‌کرد و می‌گفت شما در حدی نیستید که بتوانید خودتان را اداره کنید، همان سیاستی که مستکبران غربی و آمریکایی در مقابل سایر کشور‌ها دارند و می‌گویند دیگران باید بازار مصرف ما باشند و تلاش می‌کنند مردم را ضعیف نگه دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تصریح کرد: بزرگان و علمای ما بر دستان طلبه سیاهپوست بوسه می‌زنند و امام خمینی (ره) می‌فرمایند اگر به من خدمتگذار بگویید بهتر از رهبر است و رهبر فرزانه انقلاب می‌فرمایند من نوکر مردم هستم و این دو سیاستی است که مقابل سیاست‌های غربی و استکباری قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: کسانی که زیر بار ظلم مستکبران بروند و تلاشی برای عدالت نکنند، مظلوم به حساب نمی‌آیند، مظلوم در ادبیات دینی ما قابل احترام است چرا که منتظر ظهور امام زمان (عج) هستند و برای عدالت تلاش می‌کنند و امام زمان (عج) نیز برای مظلومان ظهور می‌کنند نه برای کسانی که در ادبیات دینی منظلم محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بیان کرد: امروز فساد از ترکیب اهل نفاق و استکبار ظاهر می‌شود و اتفاقاتی که در آمریکا مشاهده می‌کنیم، مسئله است که خودشان ایجاد کرده اند در حالی که اسلام برای همه مردم دنیا برادری، محبت، کرامت و صلح را می‌خواهد و مسلمانان جهان انتقام خون مظلومانی نظیر جورج فلوید را خواهند گرفت چرا که پیامبر اسلام (ص) فرموده اگر مظلومی شما را صدا زد، دست او را بگیرید.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: خدای متعال در پایان آیه ۸۳ سوره قصص فرموده نجات جهان به این است که مردم به خدا پناه بیاورند و با مکتب خدا زندگی کنند. خدا برای زندگی اجتماعی، فردی، روحی، جسمی و سطوح بین المللی راهنمایی کرده است و ما را به امثال ترامپ و اوباما نسپرده که با تبعیض زندگی می‌کنند. خدا راه نجات را ایمان معرفی کرده است و مکرر فرموده مؤمنان را نجات می‌دهیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه قزوین انقلاب اسلامی آرمان های انقلاب حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام خمینی نشین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900096

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی