Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:33:17 GMT

تاکنون هیچ فردی در رابطه با آتش سوزی خائیز دستگیر نشد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۴۵۵۲

تاکنون هیچ فردی در رابطه با آتش سوزی خائیز دستگیر نشد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه گفت: خبر آزاد شدن با وثیقه عاملان آتش‌سوزی خائیز کذب محض است.

عبدالله سعادتیان در خصوص نحوه آتش‌سوزی افزود: آتش‌سوزی از حوزه شهرستان بهبهان آغاز شد و وارد حوزه شهرستان کهگیلویه شد.

وی اظهارکرد: بخش جنوبی کوه خائیز اگرچه در شهرستان بهبهان است اما اقدامات قضایی برای پیگیری تخلفات در حوزه منابع طبیعی  را اداره کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه قضایی بهبهان انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دادستان عمومی و انقلاب دهدشت در رابطه با دستگیری ۲ نفر متهم و آزادی به قید وثیقه خاطرنشان کرد: با دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان تماس گرفتم و موضوع را پیگیری کردم که آن مقام قضایی در جواب اظهار داشت،" شایعه دستگیری دو خانواده در این زمینه صحت ندارد  و با دستور قضایی به مرجع انتظامی، آن خانواده ها در مرجع انتظامی حاضر شدند و  هرگونه درگیری بین خودشان را تکذیب کردند و هر موقع که منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد دلیل قانع کننده و مستنداتی در این رابطه داشته باشند اقدام می نماییم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، سعادتیان به خبری که در فضای مجازی به نقل از مدیرکل یکی از ادارات استان درج شده بود واکنش نشان داد و بیان کرد: در خصوص آتش‌سوزی کوه خائیز، تاکنون هیچ فردی دستگیر نشده که با قید وثیقه آزاد شده باشد.

گفتنی است که سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه، دوشنبه شب گذشته در عملیات اطفاء حریق آن کوه حضور داشت که دچار عقرب زدگی شد و در بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت مورد مداوا قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومي و انقلاب دهدشت آتش سوزی خائیز کهگیلویه و بویراحمد عمومی و انقلاب آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد