Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل حرباوی سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: عملیات آبرسانی از ایستگاه تاسیسات آبرسانی شیبان به صفیره با هدف تامین آب شرب روستا‌های بخش غیزانیه در اهواز طی ۲ هفته گذشته تسریع شد.

او با بیان اینکه خط انتقال آب تکمیل شده، افزود: دیشب عملیات آبگیری خطوط انتقال آب و رهاسازی انجام شد و هم اکنون خطوط مذکور درحال شست و شو و ضدعفونی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرباوی با اشاره به پمپاژ آب از تاسیسات آبرسانی شیبان اظهار داشت: براساس وعده‌ای که غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، صادق حقیقی پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان و آبفار مبنی بر پایان عملیات آبرسانی طی ۳ هفته داده بودند، هم اکنون عملیات به پایان رسیده و در روز‌های آتی به بهره برداری خواهد رسید.

بخش غیزانیه در ۵۵ کیلومتری کلانشهر اهواز واقع شده و دارای ۲ دهستان مشرحات و غیزانیه، ۸۵ روستا و جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر است که بدلیل قدیمی بودن، فرسوده بودن و شکستگی خطوط انتقال، آب به سمت روستا‌ها پمپاژ می‌شود، ولی بدلایل مختلف، این نعمت الهی به این دهستان‌ها نمی‌رسد، اما با پیگیری مسئولان خوزستان قرار است طی هفته جاری، مشکلات بی آبی از این بخش برای همیشه خداحافظی کند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبرسانی به غیزانیه انتقال آب غیزانیه اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: از ابتدای شروع این طرح در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

او تصریح کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستا‌های دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که باتوجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

دیگر خبرها

  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود