Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فیروزفر که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان است به ریاست هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در جلسه هیأت امنای حسینیه اعظم ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه ۱۵ ساله آقای محمدجواد غم پرور در خدمتگزاری به این آستان، با نظر هیأت امنا، آقای دکتر علیرضا فیروزفر به ریاست هیأت امنای این آستان مقدس انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان با انتشار پیامی از تلاش‌های رئیس سابق هیأت امنای این آستان قدردانی و انتخاب دکتر علیرضا فیروزفر را تبریک گفتند. متن پیام بدین شرح است:

 

"بسم الله الرحمن الرحیم؛

با عنایت به اصرار مکرر برادر ارجمند مان جناب آقای غم پرور مبنی بر واگذاری مسؤولیت ریاست هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های صادقانه این برادر گرانقدرمان در ۱۵ سال توفیق عهده‌داری این مسؤولیت، با رخصت از مولایمان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مسؤولیت ریاست هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان توسط اعضا به برادر عزیزمان جناب آقای دکتر فیروزفر واگذار می‌گردد.

 

ضمن عرض تبریک به ایشان که از خادمان پرتلاش و صادق آستان مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌باشند، نشر تبرکات این عنایت خاص حضرت ثارالله (ع) را در تمام امور زندگی جناب آقای دکتر فیروزفر از خداوند متعال مسئلت داریم.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: حکم انتصاب حسینیه اعظم زنجان هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان ریاست هیأت امنای علیرضا فیروزفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر امروز چهارشنبه و تا دقایقی دیگر در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش مشرق، جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، امروز چهارشنبه - پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ - و تا دقایقی دیگر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا منتشر می شود..

دیگر خبرها

  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران