Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه از ۱۷ خرداد امتحانات نهایی به صورت حضوری آغاز شده است گفت: ۶ هزار و ۴۶۶ دانش آموز خراسان جنوبی در امتحانات نهایی حضور می‌یابند. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

محمد علی واقعی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، از آغاز امتحانات حضوری نهایی از امروز خبر داد و اظهار داشت: 6 هزار و 466 دانش آموز خراسان جنوبی امتحان نهایی می‌دهند و آزمون‌های امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت زوج و فرد برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه دانش آموزان برای حضور در امتحانات نهایی باید با دستکش و ماسک حضور یابند افزود: اگر دانش آموزی ماسک و دستکش نداشت مدیر مدرسه تدارک لازم را دیده است. 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آزمون‌های پایه نهم نیز به صورت حضوری برگذار می‌شود اما توسط هر مدرسه برنامه ریزی شده و به صورت داخلی برگزار می‌شود. 

24 هزار دانش‌آموز سیستان و بلوچستان در امتحان نهایی شرکت می‌کنندحوزه‌های امتحان نهایی ایلام توسط تیم آموزش و پرورش و شبکه بهداشت از نظر بهداشتی رصد می‌شود7500 دانش آموز بوشهری در امتحان نهایی پایه دوازدهم شرکت می‌کنند

واقعی بیان کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم از 17 خرداد آغاز و پایان امتحانات رشته ریاضی فیزیک و تجربی 14 تیر، رشته انسانی و معارف 15 تیر و نظام قدیم 16 تیر به پایان می‌رسد. 

وی با بیان اینکه به منظور ایمنی امتحانات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی تعداد حوزه‌های امتحانات نهایی افزایش یافته و امسال 79 حوزه در استان تدارک دیده شده است افزود: آزمون مدارس تیزهوشان 27 تیرماه و آزمون مدارس تیزهوشان پایه دهم 24 تیرماه برگزار می‌شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به سنجش دانش آموزان بدو ورود عنوان کرد: سنجش دانش آموزان بدو ورود از اول مرداد ماه آغاز می‌شود و ثبت نام دانش آموزان برای سنجش در 14 پایگاه شهری و روستایی از 15 تیر آغاز می‌شود. 

واقعی با بیان اینکه پایگاه‌های سنجش از اول مرداد ماه بر اساس نوبت دهی به دانش آموزان فعالیت می‌کنند افزود: پایگاه‌ها به صورت دو شیفت فعال خواهند بود و سال گذشته 17 هزار و 200 دانش آموز بدو ورود به پیش دبستان سنجش و کمتر از یک درصد آنها به مدارس استثنایی ارجاع شدند. 

انتهای پیام /254/ ع

R41348/P1494/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امتحانات نهایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی امتحان نهایی دانش آموزان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ثبت‌نام کتب درسی آغاز شده است و توصیه می‌کنیم والدین تا بیست‌وپنجم اردیبهشت ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان را قطعی کنند.

ابوالقاسم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: ثبت‌نام کتب درسی آغاز شده است و توصیه می‌کنیم والدین تا ۲۵ بیست‌وپنجم اردیبهشت ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان را قطعی کنند.

وی افزود: هرچه زودتر ثبت‌نام انجام شود تا محموله‌های کتاب را زودتر تحویل بگیریم و به دانش‌آموزان بدهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام برای پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از تیر آغاز می‌شود.

کد خبر 750724

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • طراحی سؤالات امتحانات نهایی فقط از کتب درسی است
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی چگونه طراحی می‌شود؟
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری