Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مهاجم خارجی ما به تازگی به تمرینات برگشته اما از آمادگی کامل بدنی دور است. تاریخ انتشار: 12:52 - 17 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۶۰۱

سعید رمضانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اتفاقات جاری و اخبار پیرامون این تیم به صحبت پرداخت که می‌خوانید: 

دیاباته اضافه وزن دارد 
رمضانی در مورد اینکه گفته می‌شود دیاباته بعد از حضور در تمرینات با اضافه وزن همراه است، اظهار داشت: این اتفاق طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته کمی دیر به ما ملحق شده و اضافه وزن دارد که البته اتفاق مهمی هم نیست. او در حال حاضر زیرنظر ربانی بدنساز تیم، تمرینات اختصاصی انجام می‌دهد تا با آمادگی کامل به تمرینات گروهی اضافه شود و برای ادامه مسابقات بتواند در ترکیب تیم قرار بگیرد. 

دو بازی تدارکاتی داریم 
سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه این تیم قبل از بازی با فولاد دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: ما قبل از دیدار با فولاد در تاریخ ۲۲ و ۲۳ خرداد با تیم‌های خوشه طلایی و هوادار دیدار تدارکاتی برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

شجاعیان در تمرینات گروهی  
رمضانی درباره شرایط محسن کریمی و داریوش شجاعیان افزود: شجاعیان به تمرینات تیم ما اضافه شده و در حال انجام کار‌های تاکتیکی است اما محسن کریمی هنوز شرایط تمرین را ندارد. فعلا  روی حضور او نمی‌توانیم ریسک کنیم و فعلا باید منتظر بمانیم. به زودی و با نظر کادر پزشکی، کریمی هم به تمرینات گروهی اضافه می‌شود. 

هفته‌ای یکبار تست می‌دهیم 
معاون باشگاه استقلال در خصوص ادامه آزمایشات مربوط به کرونا در این تیم، عنوان کرد: ما سعی می‌کنیم هفته‌ای یک‌بار یا نهایتا ۱۰ روز یک‌بار از تمام اعضای تیم آزمایش کرونا را بگیریم تا مشکلی برای بازیکنان و کادرفنی به وجود نیاید و همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشیم. ما احتمالا قبل از بازی فولاد هم یک‌بار دیگر تست کرونا را پشت سر می‌گذاریم و امیدواریم مشکلی در این خصوص ایجاد نشود. 

اطلاعی از ماجرای لکیچ ندارم 
رمضانی در ارتباط با فسخ قرارداد لکیچ مربی این تیم با باشگاه استقلال به خاطر عدم دریافت مطالباتش، گفت: من در این خصوص اطلاعی ندارم. در این مورد مسئولان کمیته روابط بین‌الملل باشگاه باید پاسخگو باشند. البته می‌دانم که اطلاعات دقیق در این خصوص دارند.

بیشتر بخوانید: روز‌های تلخ ستاره پیشین استقلال؛ از بیکاری تا سکونت در خانه دوستان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال سعید رمضانی دیاباته اضافه وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری (۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانک و(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال که جایگزین علی خطیر شده است پس از این دیدار در خصوص تغییرات مدیریتی که در تیم استقلال رخ داد حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: در باشگاه تصمیم گرفته ایم که فعلاً مصاحبه‌ای انجام نشود و پس از پایان مسابقات به طور مفصل و کامل در خصوص این جریانات صحبت خواهیم کرد.

او در خصوص این پیروزی هم صرفاً به ابراز «خسته نباشید» به بازیکنان تیم اکتفا کرد.

کد خبر 6098815

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد