Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@13:46:12 GMT

شرط برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۱۳۶۸

شرط برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان

معاون آموزشی وزارت علوم ضمن بیان جزئیات بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی،شرط برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان به شیوه های حضوری و غیرحضوری را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی خاکی صدیق گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز حضور دانشجویان در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مجاز اعلام شده است البته دانشجویان دوره دکتری پیش از این نیز اجازه حضور در مراکز آموزشی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: مجاز شدن حضور دانشجویان در دانشگاه ها به معنای برگزاری کلاس های حضوری نیست چرا که این کلاس ها در صورتی برگزار می شوند که دانشگاه ها بتوانند به طور کامل پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون آموزشی وزارت علوم تاکید کرد: در حال حاضر کلاس های آموزشی بسیاری از دانشگاه ها به اتمام رسیده است بنابراین آموزش حضوری در این مرحله چندان موضوعیتی ندارد.

دکتر خاکی صدیق در خصوص نحوه امتحانات پایان ترم دانشجویان نیز گفت: دانشگاه ها بر اساس بخشنامه ای که اعلام کردیم می توانند امتحانات دانشجویان را به شیوه حضوری یا غیرحضوری برگزار کنند.

وی تاکید کرد: البته اولویت در برگزاری امتحانات باید حفظ سلامتی دانشجویان، اساتید و کارکنان باشد و اگر دانشگاهی بتواند تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کند اولویت با آزمون حضوری خواهد بود اما اگر نتوانند بخشی از این پروتکل ها را رعایت کنند اولویت برگزاری غیرحضوری این آزمون ها است.

لینک کوتاه: asriran.com/0034PO

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دانشگاه امتحان دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

جانسون در سخنرانی خود در دانشگاه کلمبیا مدعی شد که دانشجویان و برخی از اساتید کلمبیا از تروریسم حمایت کرده‌اند. او با ادبیاتی تند دانشجویان و معترضان را تهدید کرد که اگر به اعتراضات خودشان پایان ندهند، «گارد ملی» برای پایان دادن این تجمعات وارد عمل می شود.

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه «حمایت از تروریسم» در تجمعات حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا، خواستار پایان دادن به این اعتراضات شد.

دانشگاه‌های ییل، کلمبیا و برخی از دیگر دانشگاه‌های آمریکا طی روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده علیه جنگ غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از اسرائیل بوده است.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو     دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان