Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری ۶ آدم ربا و آزادسازی گروگان ۲۴ ساله در کمتر از ۲ ساعت طی عملیات غافلگیرانه پلیس استان خبر داد. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار مجید شجاع صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سحرگاه دیروز تعدادی از افراد با مراجعه به منزل فردی در شهرستان سرایان  وی را با تهدید ربوده و به نقطه نامعلومی منتقل کردند که بلافاصله با اطلاع موضوع به پلیس، تیم‌های ویژه رهایی گروگان موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: بررسی‌ مأموران پلیس حاکی از این بود که آدم ربایان به طرف شهرستان بیرجند حرکت کرده که موضوع به تیم‌های گشت کنترلی 110 اعلام شد و مبادی ورودی و خروجی شهرها کنترل شد.

آذربایجان‌غربی| تیم آدم‌ربایی در سردشت متلاشی شد/ اختلافات مالی و شخصی انگیزه آدم‌ربایاندستگیری 3 آدم‌ربای مسلح در زاهدان؛ علت آدم‌ربایی اختلاف شخصی بوده است

وی با بیان اینکه یکی از تیم‌های گشت نامحسوس مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان جنوبی به 3 خودروی پژوی متوقف شده در میدان فرودگاه شهرستان بیرجند مشکوک شدند افزود: با پشتیبانی عملیاتی مأموران یگان امداد بعد از بررسی کمتر از 2 ساعت از وقوع آدم ربایی، خودروها توقیف و 6 آدم ربا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: مأموران گروگان 24 ساله را در یکی از خودروها شناسایی کردند که خودروها و 6 متهم آدم ربایی توقیف و به پلیس آگاهی منتقل و به مقام قضائی معرفی شدند.

شجاع خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس، انگیزه آدم ربایان مباحث مالی مطرح شده که تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام/ 252/ ع

R41348/P1494/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان قاتل فراری که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل کرده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ یوسف اشرفی افزود: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در روستای کلیجه این شهرستان، مأموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی در محل حاضر و اقدام به بررسی محل جرم و وقوع قتل کردند و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اشرفی اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، گفت: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

وی افزود: مقتول ۳۹ ساله و با هویت معلوم توسط قاتل در لحظه برگشت از مزرعه به قتل رسیده است.

سرهنگ اشرفی، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می کند، افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

 

 

دیگر خبرها

  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • بارش شدید تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی و آسیب به منازل و خودروها + ویدئو | اندازه تگرگ ها را ببینید
  • عکس| خسارت های شدید بارش تگرگ به خودروها در یک شهر ایران