Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@05:17:07 GMT

مدیر مسئول خبرآنلاین مجرم شناخته شد/ ایسنا تبرئه شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۴۷۳۳

احمد مؤمنی‌راد، سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تشریح جلسه امروز دادگاه مطبوعات،‌ اظهار کرد: امروز در شعبه ۶ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی شقاقی دو پرونده داشتیم که یکی از آنها مربوط به مدیرعامل خبرگزاری ایسنا به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام بود، هیأت منصفه به دنبال بررسی و شنیدن اظهارات متهم، به اتفاق آرا ایشان را مجرم ندانست و به ایشان متذکر شد که در تنظیم اخبار و نشر آنها دقت بیشتری به عمل آورد تا رسالت مطبوعاتی خود را مراعات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ‌پرونده دوم مربوط به مدیرمسئول و صاحب امتیاز خبرگزاری خبرآنلاین بود که دو شاکی داشت، که شاکی اول سازمان صدا و سیما بود که رضایت داده شد و منع تعقیب خورد و پرونده مختومه اعلام شد؛ شاکی دوم هم نماینده مدعی‌العموم بود که در مورد اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، هیأت منصفه به اتفاق آرا متهم را مجرم ندانست و در خصوص موضوع نقض مصوبات شورای عالی امنیت ملی هیأت منصفه متهم را مجرم دانست و وی را مستحق تخفیف ندانست.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجرم ایسنا دادگاه مطبوعات دادگاه مطبوعات استان تهران مومنی راد خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی

تین نیوز

مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام کرد: رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی یکی از برنامه های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

به گزارش تین نیوز از ایسنا، درهمین راستا بنابر دستور حسن عبدلیان پور ریاست مرکز، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می گردد.

در یکی از این پرونده های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی های حقوقی و صدور آرای متعدد، که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از ۷ هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم را برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد