Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: برنامه‌های در دست اقدام قرارگاه برای امسال به تناسب شعار سال و وضعیت کلی کشور معطوف به امور اقتصادی و تولید است.

«حسین سقایی» با حضور در ایسنا،با بیان اینکه استان ایلام دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیاری است که متأسفانه با بالفعل شدن این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها فاصله معناداری وجود دارد، اظهار  کرد: دوستان دغدغه‌مند ما در مجموعه‌های دانشگاهی با رصد و کار علمی به دنبال شناخت این ظرفیت‌ها و از سوی دیگر شناسایی و رفع موانع بروز و رشد آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: خوشبختانه با جلساتی که با مسئولان امر داشته‌ایم، توانستیم رضایت و حمایت عزیزان را جلب کنیم که بتوانیم به سهم خود در ارتقاء سطح اقتصادی استان نقشی ایفا کنیم.
سقایی با تاکید بر اینکه به تناسب هماهنگی بین قرارگاه های شهید احمدی روشن در تمامی استان‌ها پیگیری برخی امور فقط به مباحث استانی مربوط نمی‌شود و جنبه کشوری دارد، تصریح کرد:  به‌عنوان مثال بحث و گفتمان سازی در مورد لایحه مالیات بر عایدی سرمایه (cgt) که باید با اولویت در دستور کار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.
 وی تصریح کرد: بررسی‌های کارشناسی حاکی از آن است که در صورت تصویب کامل این قانون می‌توان برای همیشه درِ چاه‌های نفت را بست و یک درآمد فراوان و پایدار برای دولت ایجاد کرد. همچنین این لایحه موجب خروج برخی بازارها مانند مسکن از رکود موجود در کشور می‌شود.
دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان ایلام ادامه داد:  به این خاطر نیز هماهنگی‌ها و نامه‌نگاری‌های ابتدایی با نمایندگان استان در مجلس انجام شده و امیدواریم با همکاری مناسب خود همگام با دیگر نمایندگان این لایحه را به قانون تبدیل کنند.
سقایی ادامه داد: کار دانشگاهی و بررسی‌های باید با پشتوانه همکاری مسئولان استانی و کشوری ادامه داشته باشد تا بتوانیم ظرفیت‌های بازار عراق را شناسایی کنیم، فضای کسب‌وکار استانمان را بهبود بخشیم و ظرفیت‌های موجود در استان را بالفعل کنیم.
وی تصریح کرد: باید توجه داشت بهبود شاخص‌های فضای کسب‌وکار در استان به‌خودی‌خود باعث جذب سرمایه‌گذار شده و ارتقاء توان صادراتی موجب رونق و جهش تولید، اشتغال جوانان و کاهش تورم سنگین استانمان خواهد بود.
دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان ایلام تصریح کرد: متاسفانه سهم صادراتی استان از مجموع صادرات از مرز مهران بسیار اندک است و ان شاءالله با پیگیری های جریان دانشگاهی و دانشجویی باید ارتقا یابد و  پیگیری امور مربوط به منطقه آزاد مهران از کارهای در دست اقدام قرارگاه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران

مسئول گروه تفحص منطقه عملیاتی فکه از کشف پیکر پنج شهید دیگر در منطقه عملیاتی فکه در شهرستان دهلران ایلام خبر داد و گفت: از ۲۹ فروردین تاکنون در مجموع پیکر پاک ۱۲ شهید جاویدالاثر در این منطقه عملیاتی کشف شده است.

رضاعلیجانی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پیکر این شهدا در محل اجرای عملیات والفجر یک در منطقه جنگی فکه کشف شد.

وی افزود: همه این شهدا دارای پلاک شناسایی هستند.

علیجانی ادامه داد: پیکر پاک این شهدا در فاصله نسبتا نزدیک هفت پیکر قبلی که چند روز قبل تفحص شده اند، کشف شد.

وی اضافه کرد: این پیکرها به معراج شهدای تهران جبرای نجام آزمایش های تشخیص هویت و سپس استان محل اعزام به جبهه ها، فرستاده می شوند.

علیجانی ابراز امیدواری کرد: در روزهای آینده پیکرهای مطهر دیگری از شهدای جاویدالاثر در این منطقه تفحص شود.

به گزارش ایرنا، طی روزهای گذشته پیکر هفت شهید دیگر در این منطقه تفحص شد که همه این شهدا پلاک شناسایی داشتند.

۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام مدفون هستند.

استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور متعلق به ایلام است.

مناطق مسکونی استان ایلام بیش از ۳۰۰ بار مورد حمله هوایی رژیم بعث قرار گرفت و تا پایان جنگ تحمیلی و هنگام عملیات مرصاد در محاصره نیروهای عراقی بود.

شرهانی، نقطه ایثار، قلاویزان، سه راهی جندالله، قرارگاه بانروشان، کانال کمیل، قرارگاه شهید باقری، زمین فوتبال چوار، میمک و کوشک از جمله یادمان های دوران دفاع مقدس استان ایلام هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • شهید مطهری روشن‌فکر، زمان‌شناس و مخاطب‌شناس بود
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است