Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش هشترود در آذربایجان شرقی از نبود اینترنت در روستاهای این شهرستان انتقاد کرد و گفت: این موضوع مانع اجرای مطلوب طرح شاد شد.

بهمن اقدمی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: برای دسترسی دانش آموزان به مطالب آموزشی از طریق فضای مجازی، تقویت خط دهی آنتن تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در روستاها  ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به رغم مشکلات فراوان در این زمینه،  ۶۸ درصد دانش آموزان و ۸۰ درصد معلمان شهرستان در طرح شاد عضو هستند.
اقدمی همچنین با بیان اینکه ۶۷ میلیون تومان برای کمک به مدارس جهت خرید مواد ضدعفونی و مقابله با کرونا پرداخت شده افزود: در کمک مومنانه نیز ۷۰۰ بسته مواد غذایی بین دانش آموزان نیازمند شهرستان توزیع شد.  
 نماینده فرهنگیان در شورای عالی آموزش و پرورش نیز در این جلسه از رتبه بندی معلمان و ترمیم فوق العاده ویژه آنها خبرداد.
جواد نوبخت هشترودی گفت: صدور احکام همگام با فصل دهم احکامی برای کادر آموزشی صورت گرفت که این موضوع باعث کمرنگ شدن طرح رتبه بندی شد که امیدواریم این احکام با اجرای کامل طرح رتبه بندی ترمیم شود.
وی همچنین از استخدام نیروهای حق التدریسی پس از یک دوره کوتاه آموزشی و آموزگاران نهضت سواد آموزی پس از آزمون تا مهرماه امسال خبرداد.
۹ هزار و ۵۰۴ دانش آموز دختر و پسر در ۶۰۰ کلاس درسی شهری و روستایی در ۱۵۹ مدرسه در شهرستان هشترود در حال تحصیل هستند.

لینک کوتاه: asriran.com/0034Tb

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آموزش و پرورش شاد هشترود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و ساکنان این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مجتبی صارمی با تأکید بر تسریع در اجرای طرح های ابلاغی لرستان از طرف وزارت متبوع افزود: تأمين پوشش ارتباطی دیگر روستاهای واجد شرایط در این خصوص در دست اقدام است.

در ادامه جلسه نبی الله شمسی‌فر مدیر مخابرات منطقه لرستان و نمایندگان اپراتور همراه اول برخی مشکلات و موانع موجود در اجرای پروژه های ابلاغی را مطرح کردند که تصمیمات لازم برای رفع موارد مطرح شده و تسریع در اجرای پروژه‌ها اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک