Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیدهای منچستریونایتد برای خرید ارزان‌تر کالیدو کولیبالی ستاره ناپولی کمرنگ شد چرا که مدیر باشگاه ایتالیایی می‌گوید ستاره خود را ارزان‌تر از ارزش واقعی‌اش نخواهد فروخت.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر رسانه‌های انگلیسی معتقد بودند باشگاه منچستریونایتد توجه زیادی به جذب کالیدو کولیبالی ستاره ناپولی نشان داده و امیدوار است با وجود بحران کرونا، او را به قیمتی ارزان‌تر از مبلغ مورد نظر ناپولی خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما مدیر ورزشی ناپولی، کریستیانو جیونتولی آب پاکی روی دست شیاطین سرخ ریخته و می‌گوید وضعیت بغرنج مالی ناشی از اپیدمی کرونا باعث نمی‌شود این باشگاه ایتالیایی ستاره‌اش را ارزانتر از ارزش واقعی‌اش واگذار کند. گیونتولی می‌گوید بازیکنی مثل کولیبالی را نمی‌توان به خاطر یک بحران ارزان‌تر فروخت.

 

کولیبالی 28ساله تا سال 2023 با ناپولی قرارداد دارد. مدیر ورزشی ناپولی در این باره گفت:" کالیدو بازیکن بزرگی است و هنوز با ما قراردادی بلندمدت دارد. ما اگر بخواهیم او را بفروشیم مبلغ قابل توجهی درخواست خواهیم کرد".

 

 

گیونتولی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" بازیکنی مثل او به خاطر یک بحران ارزش خود را از دست نمی‌دهد. ما قصد نداریم ارزیابی‌ خود را از ارزش او تغییر دهیم".

 

کولیبالی که در فصل 2018-2019 به عنوان بهترین مدافع سری آ انتخاب شده در این فصل برای تیمش 21 بازی انجام داده و گفته می‌شود به جز یونایتد، لیورپول و پاری سن ژرمن هم به جذب او علاقه‌مند هستند.

 

 

منچستر یونایتد کالیدو کولیبالی ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد کالیدو کولیبالی ناپولی ارزان تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد

یونایتد در خانه برابر برنلی نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک برسد.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از منچستریونایتد در خانه برابر برنلی به تساوی یک بر یک رسید.

آنتونی تنها گل یونایتد را در این دیدار وارد دروازه برنلی کرد.

تابلو نتایج

فولام یک - کریستال پالاس یک

نیوکاسل ۵- شفیلدیونایتد یک

ولورهمپتون ۲- لوتون یک

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟