Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@02:14:57 GMT

۵۴ بار ممنوعیت پخش اذان از مسجد «ابراهیمی»

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۶۴۱۳

۵۴ بار ممنوعیت پخش اذان از مسجد «ابراهیمی»

مقامات صهیونیستی، ۵۴ بار در ماه می از پخش اذان در مسجدابراهیمی جلوگیری کردند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «آناتولی»، وزارت اوقاف فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: مقامات صهیونیستی در ماه می، 54 بار از  پخش اذان در مسجد ابراهیمی جلوگیری کردند.

 

وزارت اوقاف فلسطین افزود: مقامات صهیونیستی با نصب موانع و درهای الکترونیکی در اطراف حرم ابراهیمی از حضور شهروندان برای اقامه نماز در این مسجد جلوگیری می کنند و دو دقیقه افراد را تفتیش بدنی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این وزارتخانه افزود: مقامات صهیونیستی همچنین مانع مرمت و بازسازی مسجد ابراهیمی شده اند.

 

اقدامات صهیونیست ها در راستای یهودسازی صورت می گیرد و با این اقدامات به نمازگزاران در مسجد ابراهیمی و ساکنان شهر الخلیل سخت می گیرند.

 

از سال 1994 میلادی، مسجد ابراهیمی که مقام حضرت ابراهیم(ع) در آن قرار دارد به دو بخش تقسیم شده است و 45 درصد آن به مسلمانان تعلق دارد و بقیه مساحت آن به یهودیان اختصاص پیدا کرده است.

 

این اتفاق زمانی افتاد که یک یهودی، 29 فلسطینی را هنگام نماز صبح در مسجد ابراهیمی به قتل رساند و همین امر باعث تقسیم مسجد ابراهیمی شد.

 

مسجد ابراهیمی در شهر «الخلیل» واقع شده و تحت سیطره صهیونیست ها قرار دارد و 400 شهرک نشین در آن ساکن هستند و یک هزار و 500 نظامی صهیونیست از آن حفاظت می کنند.

 

برخی معتقدند، مسجد ابراهیمی چهارمین مسجد مقدس در روی زمین بعد از مسجدالحرام، مسجدالنبی(ص) و مسجدالاقصی به شمار می رود.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: ممانعت مساجد جهان پخش اذان مسجد ابراهیمی مقامات صهیونیستی مسجد ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد

به گزارش جام جم آنلاین، وبگاه خبری آکسیوس امروز یکشنبه در گزارشی به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آمریکا هفته گذشته (به وقت محلی) انتقال مهمات به اشغالگران قدس را متوقف کرده است.

آکسیوس به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی که نامشان فاش نشده در این باره اعلام کرد: هفته گذشته، دولت بایدن یک محموله مهمات ساخت آمریکا به اسرائیل را متوقف کرده است.

این رسانه می نویسد: مقامات اسرائیل اعلام کردند که ایالات متحده برای اولین بار پس از ۷ اکتبر، ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرده است.

به گزارش آکسیوس، مقامات رژیم صهیونیستی گفتند که این رخ‌داد نگرانی های جدی داخل کابینه اشغالگران قدس ایجاد کرده و مقامات را به تکاپو انداخته است تا بفهمند چرا محموله مذکور ارسال نشده است.

این وبگاه خبری اضافه کرد: رئیس جمهور «بایدن» در میان آمریکایی‌ هایی که مخالف حمایت او از اسرائیل هستند، با انتقادهای شدید مواجه است. دولت آمریکا در ماه فوریه از اسرائیل خواسته بود تا تضمین دهد که تسلیحات ساخت ایالات متحده توسط نیروهای اسرائیل در غزه مطابق با قوانین بین المللی استفاده می شود!

تلاش این رسانه آمریکایی برای تبرئه آمریکا از همدستی با تداوم جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل در حالی است که مقامات ارشد واشنگتن بارها اذعان کرده اند که به حمایت های همه جانبه از تل آویو ادامه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • ممنوعیت استفاده از واژه اسرائیل در رسانه‌های عراق
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است