Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@07:08:50 GMT

ایمپلنت و ریسک های آن

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۹۱۴۲

صراط:

ایمپلنت دندان یکی از روش های نوین کاشت دندان است که در روش فوری آن کاشت دندان در یک ساعت صورت می گیرد. این راه ، روشی است که می تواند زمان درمان ایمپلنت را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. با تشکر از فناوری جدیدی که به ما امکان می دهد ایمپلنت دندان و دندانهای جدید و کاملاً کارآمد را در همان قرار ملاقات نخست داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جراحی واقعی ممکن است فقط مدت کوتاهی ممکن باشد یک ساعت طول بکشد ، اما این روش همچنین به یک مرحله آماده سازی حیاتی نیاز دارد که می تواند از 2 تا 4 هفته باشد.

مرکز ایمپلنت

بخش اساسی تکنیک های پیچیده رادیوگرافی همراه با فناوری رایانه است تا بتوان عمل جراحی دقیق ایمپلنت را انجام داد. تصویربرداری دقیق 3 بعدی به ما بسیار کمک می کند. و این سیستم امکان ارزیابی دقیق ساختار استخوان ، نقشه برداری از مناطق با بهترین یکپارچگی استخوان ، تصمیم گیری در مورد موقعیت دقیق ایمپلنت و حتی ایجاد پروتز دائمی قبل از عمل ایمپلنت دندان را فراهم می کند.

ایمپلنت دندان فوری

مدت زمان بهبودی لازم برای پر شدن این استخوان وجود دارد زیرا ایمپلنت دقیقاً در محل های جراحی آماده شده برای آنها قرار می گیرد. ایمپلنت ها برای کارکرد فوری آماده هستند وبدون زمان انتظار ، ترمیم ها بلافاصله بارگیری می شوند. با دندان های یک ساعته ، روند طی یک ساعت کامل انجام می شود و بیمار در انتهای قرار ملاقات با لبخندی جدید و زندگی جدید خود را با دندان های پایانی خود ترک می کند.

دندان ها به روش یک ساعته می توانند برای یک دندان منفرد ، چند دندان و همه جایگزینی دندان استفاده کنند. این روش بویژه برای موارد توانبخشی کامل در بیمارانی که قبلاً دندان خود را از دست داده اند مناسب است. همچنین در بیمارانی که اختلالات انعقادی دارند توصیه می شود.

تشخیص ، پیاده سازی و برنامه ریزی به ما امکان کنترل کامل پارامترهای پردازش را می دهد. می توانیم موقعیت بهینه ایمپلنت را تعیین کنیم. نیازهای زیست مکانیکی ، کاربردی و زیبایی شناختی و همچنین کمیت و کیفیت استخوان در محل انتخاب شده کاملاً در فرایند تصمیم گیری یکپارچه هستند.

برای ایمپلنت دندان سریعترین و مؤثرترین سیستم است. با این تکنیک ساخت ایمپلنت بسیار سریعتر و راحت تر برای بیمار انجام می شود. چه کسی نباید بعد از عمل طولانی مدت رنج ببرد و ببیند که فقط در 24 ساعت چگونه زندگی می کند و بدون ناراحتی و زخم زندگی سالم می کند. و این یک تصمیم بزرگ در مورد مداخله است که باعث رد تنها 2٪ از ایمپلنت ایمپلنت می شود ، برای ما یک امتیاز بزرگ است.

روش انجام ایمپلنت دندان فوری

تشخیص کلینیک

دندانپزشکان ما بیمار را از نظر بالینی معاینه می کنند و از مدل های مطالعه و راهنمایی رادیولوژی برداشت می کنند.

اسکن TC اسکن (CB)

اثبات راهنمایی رادیولوژی و اسکن بیمار.

تشخیص و برنامه ریزی درمان

دندانپزشک ، عملاً ایمپلنت ایمپلنت را در موقعیت مطلوب قرار می دهد.

ساخت محلول های پروتز

تهیه ایمپلنت های مبتنی بر پیش ساخته با استفاده از موقت الگوی جراحی.

قرار دادن ایمپلنت ها در زیر بی حسی موضعی

و هنگامی که پروتز ثابت موقت بر روی ایمپلنت نشان داده شده است. نیازی به بخیه نیست

محدودیت های ایمپلنت دندان

 اگر بیماری دهان محدودی منجر به عفونت در ناحیه نزدیک محل کار یا ایجاد بافت نرم یا سخت شود ، در این حالت لازم است که لثه بلند شود.

چه کسی برای ایمپلنت غیر جراحی مناسب است؟

با استفاده از فن آوری موجود در کلینیک ، پزشکان متخصص دندانپزشکی ما ساختار فک بیمار را ارزیابی می کنند ، و اگر این کافی باشد ، غیر جراحی می تواند ادامه یابد. در جایی که تخریب در ساختار استخوان وجود داشته باشد ، معمولاً در بیماران مسن و یا افرادی که دارای ضعف استخوانی هستند ، جراحی منظم ایمپلنت را می توان بعد از درمان جایگزینی استخوان در نظر گرفت.

اوردنچر در ایمپلنت دندان

یکی از روش ها و کاربرد های اوردنچر ها در ایمپلنت دندان است. جایی که شخص نیاز به جایگزینی تعداد زیاد یا کل دندان های یکی از فک های خود را دارد. در این روش همه دندان ها به صورت کاشت ایمپلنتی توسط یک اوردنچر یا همان دندان مصنوعی جایگزین می شود. اما تفاوت این روش با دندان مصنوعی های معمولی در اسقامت بالا و نحوه کاشت آن است که همانند ایمپلنت های عادی در داخل استخوان فک قرار

می گیرند. بنابراین با استفاده از این روش تمامی دندان های خود را به یکباره با دندان های نو و جدیدی که ظاهر بسیار زیبا و طبیعی دارند جایگزین می کنید و نکته مهم تر کارکرد و قابلیت های آن است که همانند دندان های طبیعی برایتان عمل خواهند کرد.

قیمت اوردنچر

 

مزایای ایمپلنت دندان

مدت زمان کار کوتاه تر است - یک ایمپلنت در ده دقیقه قابل قرار گرفتن است.

خونریزی حداقل است زیرا هیچ گونه برش در لثه وجود ندارد. خبر خوب برای بیمارانی که از رقیق کننده خون استفاده می کنند!

بدون برش ، نیازی به بخیه نیست.

بیمار پس از معالجه دچار تورم نخواهد شد.

در طول عمل و بعد از عمل بیمار هیچ دردی نخواهد داشت.

خطر عفونت بسیار کم است.

یک عمل جراحی لازم نیست.

هزینه ایمپلنت دندان

درمان ایمپلنت دندان به خودی خود یک سرمایه گذاری بزرگ است. برای تحقق این امر ، به متخصصان مجرب و مجرب نیاز دارد که با برنامه درمانی کاملاً سفارشی هر فرد همکاری می

کنند. تجهیزات از لحاظ فنی پیشرفته هستند ، مواد پیچیده و با ارزش هستند و همه اینها در معرض جزئیات استریل دقیق است.

هزینه ایمپلنت

با این وجود ، دندان در یک ساعت می تواند نسبت به درمان سنتی با ایمپلنت دندان هزینه کمتری داشته باشد. دلیل این امر باعث کاهش چشمگیر تعهد زمان هم برای بیمار و هم برای پزشک می شود. اکثر بیمارانی که لبخند خود را در اولویت قرار داده و از معالجه ایمپلنت دندان استفاده می کنند ، هزینه را یک سرمایه گذاری ارزشمند می دانند. بر خلاف بقیه بدن انسان ، "جوانی" مجازی دهان قابل حفظ است. مفهوم غذا خوردن خوببرای تمام زندگی یک شخص هنگام ورزش و با لبخند بی موقع ، بسیاری را به سمت "نیش" از چشمه جوانان سوق می دهد.

ریسک های ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان و ایجاد یک لبخند پروتز با ناراحتی حداقل یا کمی با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود. با این حال ، برای بیمارانی که از اضطراب یا اضطراب رنج می برند ، می توانیم در حین تعطیل کردن درمان ، آرام بخش دندان را ارائه دهیم.

مانند تمام درمان های گسترده دندانپزشکی ، برخی از بیماران بعد از انجام عمل ، چند روز حساسیت در دهان ، تورم خفیف یا بروز کبودی جزئی صورت را تجربه می کنند. استفاده از بسته های یخ و دوزهای طبیعی داروهای استاندارد درد معمولاً به بیماران اجازه می دهد تا در طی این دوره بهبودی کوتاه راحت باشند.

  

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ایمپلنت دندان کاشت دندان ایمپلنت دندان برای بیمار ایمپلنت ها دندان ها یک ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!

به گفته متخصصان، پوست موز بسیار مغذی و سرشار از فواید است. در این مطلب به برخی از فواید پوست موز نگاهی انداخته‌ایم.

همشهری در خبری نوشت:هخطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد: مشخص شده که پوست موز سرشار از پلی فنول‌ها، کاروتنوئیدها و سایر آنتی اکسیدان‌ها است که از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد سرطان زا محافظت می‌کند. مصرف بیشتر پوست موز می تواند سطح آنتی اکسیدان را افزایش داده و احتمال ابتلا به سرطان را کاهش دهد.

افسردگی را کاهش می‌دهد: ویتامین B۶ و محتوای بالای تریپتوفان موز می‌تواند به بهبود برخی از علائم افسردگی و سایر اختلالات خلقی کمک کند.

کلسترول را کاهش می‌دهد: پوست موز دارای فیبرهای محلول و نامحلول است که باعث کاهش کلسترول و جلوگیری از چسبیدن کلسترول به دیواره رگ ها می‌شود. این خاصیت پوست موز به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی کمک می‌کند.

برای چشمان خوب است: پوست موز برای چشم مفید است و احتمال ابتلا به آب مروارید را کاهش می‌دهد. گفته می‌شود قرار دادن آن روی چشم به کاهش پف کردگی کمک می‌کند. همچنین، لایه برداری با موز به روشن شدن حلقه‌های تیره زیر چشم و کاهش ظاهر خطوط ریز کمک می‌کند.

یبوست را برطرف می‌کند: موز سرشار از فیبر است و به حرکات منظم روده کمک می‌کند. فیبر به رشد باکتری‌های خوب در روده کمک کرده که باعث تقویت هضم می‌شود و روده را سالم نگه می دارد.

دندان‌ها را درخشان می‌کند: به گفته متخصصان، مالیدن پوست موز به دندان‌ها یک دقیقه در روز به مدت یک هفته می‌تواند به درخشندگی دندان کمک کند. موز سرشار از پتاسیم و منیزیم است و در صورت تماس با دندان مواد معدنی آن جذب مینا شده و دندان‌ها را سفید می‌کند.

جوش‌ها را درمان می‌کند: اگر از جوش‌های روی صورت‌تان خسته شده‌اید و این جوش‌ها شما را اذیت می‌کنند، به سادگی شروع به مالیدن پوست موز روی صورت خود کنید و در عرض یک هفته تفاوت را مشاهده کنید. پوست موزبه کاهش التهاب در پوست کمک می‌کنند و همچنین سرشار از فنولیک است که مملو مواد ضد میکروبی برای درمان جوش و آکنه است.

درد را کاهش می‌دهد: بر اساس نتایج مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۱ انجام شد، پوست موز سرشار از ترکیبات فعال زیستی مانند کاروتنوئیدها و پلی فنول‌ها است. پوست موز همچنین سرشار از خواص ضد التهابی است و به کاهش درد بدن کمک می‌کند.

از پوست در برابر اشعه فرا بنفش محافظت می‌کند: پوست موز سرشار از ترکیبات زیست فعال مانند فنولیک‌ها، فلاونوئیدها، تانن‌ها، کاروتنوئیدها و آلکالوئیدها است که به جلوگیری از رادیکال‌های آزاد و همچنین محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • کشف جدید دیرینه‌شناسان: ماهی غول‌پیکر با دندان‌های عاج‌مانند!
  • کشف جدید دیرینه‌شناسان: قزل‌آلای غول‌پیکر با دندان‌های عاج‌مانند!