Web Analytics Made Easy - Statcounter

وثیقه افسر پلیس متهم به قتل جورج فلوید، به حکم قاضی پرونده به یک میلیون و ۲۵۰ هزار دلار افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، درک شووین، مامور پلیسی ۴۴ ساله‌ای که با فشار دادن زانوی خود بر گردن جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی در شهر مینیاپولیس آمریکا موجب مرگ او شد٬ برای اولین بار در دادگاه حاضر شد.

ماتو فرانک، قاضی پرونده جورج فلوید خواستار افزایش میزان وثیقه شووین شد و اظهار داشت، احتمال دارد او به دلیل جدی بودن اتهامات و فشار روانی موجود در جامعه٬ اقدام به فرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی میزان وثیقه شووین را به یک میلیون و ۲۵۰ هزار دلار افزایش داد.

به گزارش آناتولی، شووین و وکیلش به این تصمیم دادگاه اعتراض نکردند. اولین جلسه دادگاه حدود ۱۵ دقیقه به طول انجامید و تاریخ دادگاه بعدی برای ۲۹ ژوئن تعیین شد.

گفتنی است، درک شووین، مامور پلیس ایالت مینه‌سوتا آمریکا روز دوشنبه گذشته هنگام بازداشت جورج فلوید، شهروند سیاهپوست این کشور به اتهام استفاده از اسناد جعلی با قرار دادن زانویش بر روی گردن فلوید باعث مرگ وی شد. شووین به همراه سه مامور دیگر از شغل خود اخراج و سپس بازداشت شده‌اند.

مردم آمریکا با تظاهرات در شهرهای مختلف این کشور نسبت به کشته شدن جورج فلوید اعتراض کرده و خواهان محاکمه عاملان این جنایت شده‌اند. خشونت پلیس آمریکا با معترضین با واکنش‌های مختلفی روبرو شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعتراضات در آمریکا جورج فلوید جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • تعلیق دانشجویان جورج واشنگتن به دلیل اصرار به حضور در اعتراضات
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی