Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان اصفهان از کمک بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی خیران اصفهانی به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد. تاریخ انتشار: 11:46 - 21 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۸۱۹ محمد رضا حبیبی در گفتگو با میزان عنوان کرد: خیران نیک اندیش اصفهانی در قالب برگزاری برنامه معنوی و جذاب یک شهر ضیافت از طریق سیمای مرکز اصفهان و برنامه‌های مختلف جشن گلریزان بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: امسال در ایام و لیالی پرفضیلت ماه رحمت الهی با هدف جذب حداکثری کمک‌های مؤمنانه خیران نیک اندیش با در نظر گرفتن مشکلات ناشی از شیوع کرونا و ممنوعیت برگزاری تجمعات، برنامه‌های مختلف جشن گلریزان متفاوت با سال‌های گذشته با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد که مهم‌ترین آن‌ها برنامه یک شهر ضیافت بود که از همکاری خوب صداوسیمای مرکز استان، ستاد دیه، انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان، اداره کل زندان ها، شورای شهر و شهرداری و خیران محترم و همیشه در صحنه اصفهان در این خصوص تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: آزادی ۱۴۲۷ زندانی از زندان‌های استان اصفهان
رییس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه افزود: این برنامه‌ها از طریق پویش‌های مردمی در فضای مجازی و اعلام شماره حساب‌ها و کد‌های دستوری در سطح استان برگزار شد و ستاد دیه نمایندگی استان نسبت به جمع آوری کمک‌های خیرین اقدام کرد.

حبیبی خاطرنشان ساخت: بار دیگر اقشار مختلف مردم خیراندیش استان اصفهان با حضور و شرکت در این برنامه‌ها برگ زرین دیگری در زمینه ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار، گذشت، نوع دوستی و نیک اندیشی را رقم زدند.

رییس دستگاه قضایی استان اصفهان در ادامه یادآور شد: در مجموع ۲۹ برنامه یک شهر ضیافت و جشن گلریزان به صورت پویش فضای مجازی در شهرستان‌ها و شرکت فولاد مبارکه برگزار شد و مبلغی بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی، غیرنقدی و تعهدی از سوی خیران تعهد و اهدا شد.

 حبیبی افزود: علاوه بر این فراهم نمودن زمینه آزادی بیش از ۱۰۰ نفر زندانی در برنامه یک شهر یک ضیافت و در مجموع آزادی ۱۲۴ مددجو در دو ماه اول سال جاری با اصل بدهی بیش از ۳۲ میلیارد تومان و نیز اخذ گذشت از شاکی معادل ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و همچنین واریز مبلغ ۳۵۸ میلیون تومان وجه نقد به حساب‌های اعلامی انجمن حمایت از زندانیان اصفهان در برنامه یک شهر یک ضیافت نتیجه این اقدام خداپسندانه در این ایام مبارک بود.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان اصفهان زندانیان جرائم غیرعمد برنامه یک شهر استان اصفهان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا طحانی شامگاه پنجشنبه در اولین جشنواره تجلیل از خیرین حوزه بهداشت و درمان و چهارمین مجمع سلامت شهرستان خوروبیابانک اظهار کرد: خیران، پیشگامان اصلی در رفع نیازهای بهداشت و درمان و ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان محسوب می‌شوند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با قدردانی از خیران سلامت، ادامه داد: بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع نیازهای بهداشت و درمان شهرستان علاوه بر رضای الهی و تأثیرات فراوان، موجب اعتلای معنوی و ارتقای روح همبستگی و سرمایه اجتماعی خواهد شد.

در ادامه امیر حسین محبی نیز گفت: بسیاری از طرح‌های حوزه سلامت شهرستان با مشارکت خوب دولت و کمک خیران پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوروبیابانک افزود: استفاده از ظرفیت مجمع خیرین سلامت و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه سلامت بسیار مهم است و این مجموعه‌ها ظرفیت بالقوه‌ای برای شهرستان هستند.

کد خبر 6088884

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران