Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@02:12:52 GMT

۱۲۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان ورامین توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۳۵۳۰

۱۲۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان ورامین توزیع شد

سرگرد پاسدار سعید تاجیک روز چهارشنبه در حاشیه ارسال کمک‌های مؤمنانه به مناطق مختلف ورامین گفت: خیرین و نیک‌اندیشان شهرستان ورامین پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اجرای طرح کمک مؤمنانه و مواسات، فعالیت خود را در کمک‌رسانی به نیازمندان ناشی از شیوع ویروس کرونا با مدیریت سپاه پاسداران آغاز کردند.
وی گفت: در اجرای دو مرحله گذشته طرح مواسات در شهرستان ورامین، بیش از ۲۰ هزار بسته مواد غذایی با ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندانی که توسط پایگاه‌های بسیج، روحانیون و معتمدین شناسایی شدند، توزیع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در سومین مرحله طرح مواسات، هزار و ۲۰۰ بسته غذایی شامل روغن، برنج، ماکارونی و گوشت مرغ به ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال از سوی پایوران سپاه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و خیرّین نیک اندیش تهیه و بین نیازمندان توزیع گردید.
تاجیک گفت: تلاش می‌شود تا طی روزهای آینده، ۵۰۰ بسته غذایی دیگر تهیه و بین سایر نیازمندانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، توزیع گردد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ورامین همدلی پروندهٔ خبری کرونا و قشرهای آسیب پذیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ورامین همدلی ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ورامین همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی