Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:41:03 GMT

سردیس پهلوان محمد خادم در مشهد رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۹۳۶۸

سردیس پهلوان محمد خادم در مشهد رونمایی شد

معاون فرهنگی هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد در این مراسم گفت: این سردیس برای پاسداشت مفاخر و ارزش‌های ملی و ایجاد هویت شهری در میدانی به نام همین پهلوان نصب شده ‌است.
صدرا یوسفی افزود: منش پهلوانی و جوانمردی باید در جامعه حفظ و ترویج داده شود که نصب سردیس پهلوانان و قهرمانان در شهر در این راستا دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چهارم شهریور ماه سال ۹۸ در هفتادمین نشست علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، طرح دو فوریتی به منظور تغییر نام یکی از میادین شهر از سوی یکی از اعضای شورای شهر ارائه شد و بر اساس این طرح میدان انتهای بولوار رضا (ع) در مشهد به نام محمد خادم نامگذاری شد.
محمد خادم اَزغَدی متولد ۱۲ شهریور ۱۳۱۴ در مشهد، کشتی‌گیر آزادکار و مربی کشتی سابق ایرانی است. رسول خادم و امیررضا خادم دو پسر او، از قهرمانان جهان و المپیک و اسطوره‌های کشتی ایران و جهان هستند.
وی مدال نقرهٔ قهرمانی جهان در سال ۱۹۶۲ در تولیدوی آمریکا را کسب کرده و در المپیک ۱۹۶۰ رم نیز در ترکیب تیم ملی قرار داشت که با ۲ برد و ۲ باخت به روباشویلی از شوروی و ساتو ژاپنی در ردهٔ هشتم قرار گرفت. خادم سابقه مربی‌گری تیم ملی کشتی آزاد ایران را نیز دارد.

برچسب‌ها شورای شهر کشتی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر کشتی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی شورای شهر کشتی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • (ویدئو) زورخانه پهلوان رستم؛ بنایی کهن در تاریخ شهر مشهد
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان