Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@06:57:45 GMT

باید کرامت مردم حفظ شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۶۵۶۷

باید کرامت مردم حفظ شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،الهام آزاد نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی  در جلسه شورای اداری شهرستان نایین با بیان اینکه تقوای الهی و اخلاص عمل توشه راه ما است و هیچ ذخیره‌ای جز خدمت به خلق با نیت خالص برای ما باقی نمی‌ماند گفت: اخلاص اکسیر تمام کار‌ها است و من با تمام توان خدمت خواهم کرد نه برای اهداف دنیایی بلکه برای رضایت مندی خداوند و مردم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به آیه «ید الله مع الجماعه» افزود: وحدت، اتحاد، همبستگی، همدلی عامل پیشرفت است وخط قرمز‌هایی دارم؛ نظام و رهبری، مردم، توانمندی، و تا زمانی که از این خط قرمز‌ها عبور نشود، هیچ تغییری در منصب‌ها اتفاق نخواهد افتاد، اما اگر یکی از این‌ها نادیده گرفته شود، هیچ تعارفی با کسی ندارم و به دنبال منافع شخصی نیستم.

نماینده نایین و خوروبیابانک گفت: خلأ‌هایی وجود دارد که عامل عدم پیشرفت است که قطار امید، انرژی و پویایی در جوانان از حرکت ایستاده است و همه این‌ها چرا‌هایی است که باید به آن‌ها پاسخ داد تا پیشرفت به وجود آید.

او بیان کرد: عبرت من از گذشته بررسی و آسیب شناسی است که چرا با وجود افراد لایق و بزرگی امثال شهید دکتر شمس الدین حسینی، مهندس طیب، حجت الاسلام و المسلمین راجی و امثال این‌ها هنوز ما در رکود هستیم.

آزاد گفت: همانطور که رهبر عزیز فرمودند تحول یک مولفه و کلید واژه است؛ تحول زمانی به وجود می‌آید که بدانیم مشکل از کجاست؟ و اولین قدم تحول می‌تواند شفافیت باشد؛ شفافیت در آرا مجلس شورای اسلامی، مطالبه گری بدون پرخاشگری و ... چراکه کوچکترین کار‌های ما ثبت و ضبط می‌شود.

او با بیان اینکه الویت بندی در کار‌ها و برنامه ریزی، کار جهادی، روحیه تلاش و پشکار، جلوگیری از غرض ورزی و تلاش برای رضای خدا راهگشا است گفت: وظیفه نماینده تقدیم قوانین و نظارت و بر اجرای آن‌ها است، اما نظارت بر شهرستان‌ها، مسئولین آن و کارگزاران که اگر کوچک‌ترین خطایی از آن‌ها سر بزند یعنی به پای نظام جمهوری نوشتن که باید پاسخگوی این وظیفه‌ای بسیار مهم باشیم.

آزاد در پایان گفت: درتمام طول این مسیر باید کرامت مردم حفظ شود؛ در گام دوم انقلاب تمام کارهایمان برای مردم و خدمت به آن‌هایی باشد که حضور ما به خاطر وجود آن‌ها است.

  حجت الاسلام سید علی سجادی امام جمعه نایین در این جلسه با اشاره به اینکه ویروس کرونا یک مسئله بین المللی است گفت: بلا و مصیبت‌ها به واسطه گناه و دوری خدا به وجود می‌آید و این به این دلیل است که خدارا فراموش کردیم که با استغفار عملی، باید به سوی ایمان و تقوا برگردیم چرا که سرچشمه بسیاری از مشکلات ما همین است و اگر به اصل برگردیم تمام مشکلات حل می‌شود.

او با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری افزود: در بیانات مقام معظم رهبری رونق تولید و جهش تولید دو محور مهم برای توسعه کشور بوده و این در شهرستان ضعیف عمل شده و از نظر بنیه‌های اقتصادی، کشاورزی، صنایع و اشتغال پیشرفتی نداشته ایم و در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید با روش‌های جدید و همکاری پا به میدان بگذاریم و با همکاری و اتحاد زمینه ساز پیشرفت شویم.
محمدحسین نصرتی فرماندار نایین در ادامه جلسه با اشاره به ظلم و جنایت آمریکا در جریانات اخیر گفت: این سیاستی که علیه سیاه پوستان آمریکایی درحال اجراست، تحریم‌هایی که با پررویی و بی شرمی تمام علیه کشور ما صورت گرفت، روزگاری حق حیات را از مردم فلسطین سلب کردند، زمانی در ویتنام و لیبی سیاست‌های خودرا اعمال کردند، اشغال افغانستان و عراق هم نمونه‌ای از سیاست‌های جنایتکارانه آمریکا است.

او افزود: امروز آمریکا در سراسر دنیا بی اعتبار‌تر از همیشه است و این از لطف خدا و روشنگری‌های مقام معظم رهبری است.
نصرتی بیان کرد: در یک دهه اخیر تمام شعار‌های سال همگی با محوریت اشتغال و تولید است که این نشان از اهمیت موضوع در کشور است وقتی آسیب را درست شناسایی کنند نتیجه دست گزاشتن بر ضعف اقتصادی و رفاهی مردم و تلاش درجهت حمایت از تولید می‌شود.

فرماندار نایین گفت: وظیفه مسئولین درقبال شعار سال این است که نگذاریم در حد شعار باقی بماند، ۹ ماه آینده وظیفه ما بیشتر است و به عنوان مسئولین تحقق شعار سال باید آن را برای همه روشن کنیم و اهمیت تولید بر هیچکس پوشیده نماند و بعد از آن باید موانع تولید را رفع کنیم و قانون شکنی را در جهت رشد تولیدات ریشه کن کنیم، قوانین را آسان بگیریم و موانع تولید را رفع کنیم.

او در پایان با ابراز خرسندی از فعالیت‌های صنایع قطعات خودرو، کاشی و سرامیک گفت: با توجه به برآورد‌های انجام شده در حوزه معدن، بیش از کرمان منابع غنی مس و سرب داریم که این‌ها فرصت است علی رغم اینکه صنایع دستی، چون قالی نایین شهره جهانی دارد به دلیل عدم استقبال تولید کننده و ضعف مسئولین در وضعیت خوبی نیست و نیازمند توجه بیشتر است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مردم نایین تقوای الهی گام دوم انقلاب تحریم های آمریکا اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی

ضرغام احمدوند  گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با مشارکت مردم و در مناطق مختلف در دهه کرامت مورد تأکید است.

وی اظهار داشت: در دهه مبارک کرامت برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان تدارک دیده‌شده است و دستگاه‌های مسئول باید نهایت همکاری را در راستای بهتر برگزار شدن این مراسم‌ها داشته باشند.

احمدوند افزود: با اشاره به اینکه ایام ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) دهه کرامت نام‌گذاری شده است که باید جشن‌ها و برنامه‌های باشکوهی برگزار شود.
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در این دهه شهرستان نهاوند میزبان کاروان زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) خواهد بود.

وی بابیان اینکه باید از ظرفیت‌های مردمی در برپایی جشن‌ها استفاده شود، اظهار داشت: پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در دهه کرامت در نهاوند حضور خواهد یافت و برنامه‌های متنوعی و معنوی نیز اجرا می‌شود.

احمدوند افزود: این دهه فرصت مغتنمی است تا با توسل به خاندان عصمت و طهارت، بیش‌ازپیش در راستای معرفی فرهنگ بلند اهل‌بیت (ع) گام برداشته و در جهت رشد و تعالی روحی و معنوی و توسعه فعالیت‌ها در این خصوص اقدام شود.

وی بیان کرد: اهتزاز پرچم در میدان سیدالشهدا، حضور خادمان به همراه پرچم در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، همایش دختران خورشید هشتم، تجمع مردمی در آستان مطهر شاهزاده محمد (ع) و امامزاده ابراهیم (ع) ازجمله این برنامه‌ها است.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: مراسم افتتاح چایخانه امام رضا (ع) در میدان سردار شهید سلیمانی نهاوند در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت دیگر برنامه شاخص دهه کرامت در نهاوند است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات