Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@01:19:57 GMT

پرداخت آخرین مرحله از تسهیلات یک میلیونی حمایت کرونا

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۲۲۳۳

پرداخت آخرین مرحله از تسهیلات یک میلیونی حمایت کرونا

خبرگزاری فارس: حسین میرزایی افزود: آخرین مرحله پرونده پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی حمایت کرونا در روز ۲۲ خرداد ماه با پرداخت ۸۶۷ هزار و ۲۵ خانوار بسته شد.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا اظهار داشت: در مجموع تاکنون به ۲۱ میلیون و ۵۱ هزار و ۳۹۳ خانوار یارانه‌بگیر تسهیلات حمایت از شرایط کرونا به مبلغ یک میلیون تومان پرداخت شده است که این رقم ۸۷ درصد از خانوار‌های یارانه‌بگیر ماهانه کشور را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی افزود: آخرین مرحله پرداخت تسهیلات کرونایی به مبلغ یک میلیون تومان در ۲۲ خرداد واریز شد که در این مرحله ۸۶۷ هزار و ۲۵ خانوار این تسهیلات را گرفتند.

وی در مورد بازپرداخت تسهیلات گفت: بازپرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی حمایت از کرونا که در سه مرحله پرداخت شد از تیرماه ۹۹ شروع می‌شود و اقساط آن ماهانه ۳۵ هزار تومان و ۱۰۰ تومان از یارانه ماهانه افراد کسر می‌شود و مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۳۰ ماهه خواهد بود (کارمزد تسهیلات یک میلیونی طی دو و نیم سال ۵۳ هزار تومان است).

میرزایی گفت: بانک‌های عامل از ماه آینده اقساط تسهیلات یک میلیونی را طی هماهنگی با سازمان هدفمندی یارانه‌ها از یارانه ماهانه افراد کسر کرده و به حساب تسهیلات پرداختی منظور می‌کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تسهیلات یک میلیونی تسهیلات حمایتی کرونا خانوار تسهیلات یک میلیون یک میلیون تومان پرداخت تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران