Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@22:00:45 GMT

هلاکت تروریست مشهور سوری در لیبی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۴۹۲۴

هلاکت تروریست مشهور سوری در لیبی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «سامر الاطرش» ملقب به «ابویعرب الاثری» تروریست سوری تبار عضو گروه تروریستی تحریرالشام (جبهه النصره سابق) امروز (جمعه) در نبردهای شهر «سرت» لیبی کشته شد.

به نوشته روسیا الیوم، وی به همراه تعدادی از همراهانش در اثر حمله هوایی کشته شده است و تعداد بسیاری از دوستان وی در داخل جبهة النصره تصاویر وی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی جزو آن دسته تروریست‌هایی است که ترکیه آن‌ها را از ادلب و شمال حلب به لیبی اعزام کرده است تا علیه عناصر وابسته به «خلیفه حفتر» در لیبی بجنگند؛  تروریست‌هایی که بنابر برخی گزارش‌ها تاکنون شمار آن‌ها به بیش از ۱۰ هزار نفر رسیده است.

در نهم خرداد نیز مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه مدعی شد که ترکیه تعدادی از عناصر داعش را از سوریه به لیبی اعزام کرده است.

تا کنون ۱۰۱۰۰ تروریست از جانب ترکیه به لیبی اعزام شده‌اند که البته تمامی آن‌ها ملیت سوری ندارند. همچنین ۳۴۰۰ نفر دیگر در حال آموزش در اردوگاه‌های ترکیه در شمال سوریه برای اعزام به لیبی هستند.

ترکیه از دولت «وفاق ملی لیبی» در برابر نیروهای حامی «خلیفه حفتر» حمایت می‌کند و از سال گذشته به طور رسمی و با مصوبه پارلمان این کشور، نیرو و تجهیزات وارد لیبی کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان

 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در خبری فوری اعلام کرد که بر اثر بمباران شب گذشته (پنجشنبه شب) حزب الله لبنان یک صهیونیست در منطقه هاردوف در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین کشته شد.

این منبع همچنین اضافه کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون ۲۰ صهبونیست در مرز لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین بر اثر حملات حزب الله کشته شده اند.

در این پیوند برخی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که رزمندگان مقاومت لبنان در کمینی موفق، یک کاروان نظامی ارتش رژیم اسرائیل متشکل از تیپ گولانی را در جبهه شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین منهدم کردند.

رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بار‌ها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ علیه نوار غزه بیش از یک هزار موشک ضد زره به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک کرده است و مقامات نظامی تل‌آویو راه‌حلی برای مقابله با این موشک‌ها ندارند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در جنوب غزه | ویدئو
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان