Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@04:58:12 GMT

ارائه برنامه ۲۰ میلیاردی به دولت برای رونق گردشگری

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۴۵۴۵

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد ابراهیم لاریجانی (مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری) در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دفتر بازاریابی و تبلیغات دو اقدام را به صورت ویژه در دست پیگیری دارد.

یک) فرآیند بازگشایی مرزهای  کشور به روی گردشگران خارجی

دو) بسته پیشنهادی تحیرک تقاضا و رونق بازار گردشگری

طرح فرآیند بازگشایی مرزها، با رصد رفتار سایر کشورها در بازگشایی مرزها و تصمیمات ایرلاین‌ها برای از سرگیری پروازها و شرایط کشور خودمان بلحاظ وضعیت مدیریت شیوع ک رونا و همچنین اولیویت ما در بازارهای هدف و اینکه کدام کشور برایمان اهمیت بیشتری در جذب دراد نوشته شده است و به تدریج و بسته به کشور هدف از اواسط تیر تا اواسط مردادماه در بازه‌های زمانی مختلف پیشنهاداتی برای بازگشایی وشرایطی که باید انجام دهیم و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در این طرح آمده است. امیدوار هستم ستاد کرونا  و وزارت خارجه همکاری و همارهی نمایند.

طرح تحریک تقاضا و رونق بازار هم چند بخش دارد، اول نظرات همه استان‌ةا و تشکل‌ها و انجمن‌های بخش خصوصی اخذ شده و سپس پیشنهاد ما در سه بخش شمال اقدامات مدیریتی، حمایتی و بازاریابی (تبلیغ ترویجی) تهیه و تدوین شده است.

اقدامات مدیریتی که دولت اعم از وزارت گردشگری، وزارت خارجه، صدا و سیما و سفرا و رایزن‌ها تا سفرهای اقساطی، اعتباری و بن سفر کارمندان و ده‌ها پیشنهاد دیگر؛ همچنین اقدامات حمایتی و مالی شامل وام تک رقمی، امهال و استمهال بیمه، مالیات، انرژی و سایر حمایت‌ها.

نهایتا بخش سوم، اقدامات تبلیغی و ترویجی در سطح داخل و بین‌الملل شامل تبلیغات، فم تور، دعوت از افراد موثر در فضای مجازی، تبلیغات اعتمادساز، حضور در رسانه‌های خارجی و ... امیدوارم این طرح مورد حمایت دولت قرار گیرد.

لازم به ذکر است وزارتخانه بیش از ۷ میلیارد تومان برای بخش سوم اختصاص داده که رقم بالایی نیست چراکه بخشی از هزینه ارزی است لذا با تقدیم یک برنامه ۲۰ میلیاردی به دولت در حال پیگیری هستیم که انشاالله تخصیص یابد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تبلیغات دولت رسانه گردشگری مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • سلامت و محیط زیست؛ دستمایه تبلیغات میلیاردی
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است