Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: فیلم سینمایی «رگ‌های آبی فروغ فرخزاد» به کارگردانی جهانگیر کوثری در تبریز جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش خرداد به نقل از روابط عمومی فیلم، جهانگیر کوثری این روزها در تبریز و در بیمارستان باباباغی به سر می برد تا صحنه‌ها و دکورهای لازم را آماده کند. همچنین صحنه‌های مرتبط به جذامخانه نیز به طور مجزا فیلمبرداری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط کوثری و نعیمه اسلامی نوشته شده است.
این فیلم که قرار است زندگی فروغ فرخزاد؛ شاعر معاصر را جلوی دوربین ببرد، اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند این تهیه کننده است. جهانگیر کوثری تهیه کننده آثاری «همچون زیر پوست شهر»، «خون بازی»، «اشباح»، «سوت پایان»، «فراری»، «به آهستگی»، «نسل جادویی»، «نرگس»، «یک شب»، «دختران خورشید» است. برچسب ها: جهانگیر کوثری

منبع: خرداد

کلیدواژه: جهانگیر کوثری جهانگیر کوثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا، گفت: سرکوب تجمعات دانشجویی نشانه ترس دولتمردان آمریکا بیداری عمومی مردم‌شان است.

به گزارش فارس، محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیرامون «سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا»، گفت: آمریکایی‌ها در عمل خلاف شعار‌های خود عمل می‌کنند. آزادی و حقوق بشر جز شعار‌های آمریکا است. آمریکا مجسمه آزادی را به عنوان نماد خود قرار داده تا به جهانیان بقبولاند که مدافع آزادی است.

وی افزود: امروز آمریکا ۱۸۰ درجه خلاف شعار‌های خود عمل می‌کند. چرا که فرزند نامشروعش در منطقه رو به زوال است. از این رو تمام ملاحظات را کنار گذاشته و روی حقیقی خود را در معرض نمایش قرار داده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز کار آمریکا به جایی رسیده که در درون کشور خود هم دست به اقدامات ضد بشری می‌زند و دانشجویان و اساتید صلح‌طلب را سرکوب می‌کند. پلیس آمریکا به صورت وحشیانه با معترضین بی دفاع برخورد می‌کند. این برخورد‌ها پرده از تفکر لیبرال برداشت.

کوثری در خاتمه گفت: طوفان الاقصی و وعده صادق چهره استبدادی آمریکا را به جهانیان نشان داد. نظام صهیونیست در حال سقوط است. با این سرکوب‌ها سعی در جلوگیری از این امر را دارند، اما نمی‌دانند هر چه بیشتر دست و پا بزنند بیشتر در این باتلاق فرو خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید