Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

طرفداری- صبح روز یکشنبه، بیست و پنجم خرداد، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/3/25؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته/ با جدیدترین گزینه ریاست فدراسیون فوتبال آشنا شوید

خروج بانوی شطرنج باز از زیر پرچم ایران؛ غزل حکیمی فرد تابعیت سوئیس گرفت

غزل حکیمی فرد، یکی از بانوان شطرنج‌ باز کشورمان از این پس زیر پرچم کشور سوئیس مسابقه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش تسنیم، غزل حکیمی ‌فرد بانوی شطرنج‌باز ایرانی که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد، با تغییر تابعیت تصمیم گرفته که از این پس زیر پرچم سوئیس مسابقه بدهد.

این شطرنج‌باز که ریتینگ 2265 دارد، یکی از نفراتی بود که در زمان انتشار رنکینگ جهانی، جزو شطرنج‌بازان رده بالای کشورمان محسوب می‌شد.

تغییر تابعیت حکیمی ‌فرد در سایت فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) نیز تایید شده است. سال گذشته نیز علیرضا فیروزجا از زیر پرچم ایران بیرون رفت تا از زمستان گذشته تاکنون زیر پرچم فدراسیون جهانی مسابقه می‌دهد.

بهروز نعمتی جدیدترین گزینه فدراسیون فوتبال

 نام علی کفاشیان یک بار دیگر در صدر اخبار فوتبال قرار گرفت. بازگشت نایب رئیسی که محروم و مجبور به کناره گیری شده بود، خبرساز شده است. علی کفاشیان حالا قرار است به تشکیلات فدراسیون فوتبال برگردد. رئیس اسبق و نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال که مدعی است هیچگاه از منصب خود به شکل رسمی کناره گیری نکرده بود و حالا که محرومیتش از پنج سال به یک سال کاهش یافته و به نوعی سپری شده، می تواند دوباره روی صندلی نایب رئیسی بنشیند و با توجه به استعفای تاج، جای او را در تشکیلات فوتبال بگیرد، داخل مقر فدراسیون تا دلتان بخواهد مخالف دارد اما شایعه شده بیرون فدراسیون، برخی مدیران تصمیم ساز وزارت خانه از علی کفاشیان حمایت می کنند.

منابع آگاه می گویند از نگاه این مدیران تصمیم ساز، کفاشیان بهترین گزینه برای پاکسازی فدراسیون فوتبال از وجود بازنشسته هاست اما آیا یکی مثل کفاشیان که سابقه عبور از وزرایی مثل عباسی و گودرزی را دارد، حاضر می شود برای وزارت خانه مسعود سلطانی فر نقش جاده صاف کن و پاکسازی کننده را بر عهده بگیرد؟!

اگر علی کفاشیان با حمایت مدیران ارشد وزارت ورزش و با استناد به مفاد قانونی اساسنامه فیفا، به عنوان نایب رئیس رسمی فدراسیون، صندلی مهدی تاج مستعفی را از بهاروند بگیرد، طبق قانون فقط تا زمان برگزاری انتخابات می تواند سرپرست فدراسیون باشد و بعد از آن شرایط سنی اش، اجازه شرکت در انتخابات را به او نمی دهد. همین موضوع باعث شده بعضی ها در وزارت خانه به فکر سازش با کفاشیان باشند. از نگاه این عده کفاشیان بهترین گزینه برای عبور از تاج، بهاروند و... است و چه چیزی از این بهتر که فعلا علی کفاشیان عهده دار سرپرستی فدراسیون شود و زمینه را برای برگزاری انتخابات فراهم کند.

از آنجایی که انتخابات 25 اسفند فدراسیون فوتبال به تعویق افتاده، نام نویسی زمستان سال گذشته هم باطل است و نامزدها برای حضور در انتخابات باید دوباره ثبت نام کنند. اگر فیفا با اساسنامه جدید فدراسیون که طبق خواست فدراسیون جهانی اصلاح شده کنار بیاید، مجوز برگزاری انتخابات صادر می شود.

شنیدیم همان گروهی که کفاشیان را برای پاکسازی فدراسیون فوتبال پیشنهاد کرده اند، گزینه پیشنهادی شان برای ریاست فدراسیون بهروز نعمتی است. بهروز نعمتی همان مدیری است که نماینده مجلس بود و سال گذشته بعد از کناره گیری رسول خادم، به درخواست وزیر ورزش به فدراسیون کشتی ورود کرد و به عنوان سرپرست موقت فدراسیون کشتی، با برگزاری انتخابات، سکان هدایت ورزش اول کشور را به علیرضا دبیر سپرد.

بلژیکی ها به بیرانوند پیام دادند به دوحه بیا، کارت را درست می کنیم

علیرضا بیرانوند با وجود تردیدهای موجود پیرامون ورودش به پایتخت بلژیک تا ساعاتی دیگر به فرودگاه بین المللی امام می رود تا اگر رابط بلژیکی مشکل قرنطینه را حل کرد، بیرانوند مشکلی برای سفر نداشته باشد.

به گزارش طرفداری، تا این لحظه برنامه پرواز ساعت ۵:۳۰ بامداد علیرضا بیرانوند به بلژیک قطعی شده و بلژیکی ها از او خواسته اند با این پرواز خودش را به دوحه برساند تا همزمان با توقف کوتاهی که او در پایتخت قطر دارد، از مسئولان بهداشت کشورشان مجوز بگیرند قانون قرنطینه سه تا هفت روزه در خصوص دروازه بان تیم ملی ایران اجرا نشود

بلژیک فقط به کسانی که اقامت این کشور را دارند اجازه می دهد بدون پیش شرط قرنطینه وارد بروکسل شوند و مسافرانی که از منطقه زرد یا قرمز کرونایی به بروکسل می رسند باید ابتدا سه روز تا یک هفته در قرنطینه باشند

وکیل علیرضا بیرانوند هم به نماینده باشگاه آنتورپ اعلام کرده تنها در صورتی موکلش ساعت ۵:۳۰ بامداد با پرواز تهران - دوحه راهی قطر می شود که آنها تا قبل از این ساعت ضمانت بدهند ورود علیرضا بیرانوند به بروکسل مانعی ندارد.

علیرضا بیرانوند که باید عصر یکشنبه در مقر باشگاه آنتورپ حاضر باشد تا ساعتی دیگر به فرودگاه می رود و آن جا منتظر توافق نهایی وکیلش با مدیران آنتورپ می ماند

بیرانوند می گوید اگر قرار است تا دوحه بروم و بعد از چند ساعت سرگردانی از قطر به ایران برگردم یا اگر قرار است در بروکسل قرنطینه شوم و به جلسه آنتورپ نرسم، همان بهتر که در ایران بمانم و سفرم را عقب بیاندازم.

فوتبال در اروپا

دوسلدورف 0-1 دورتموند؛ ارلینگ هالند در دقیقه 96 کار خودش را کرد

 از هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگای آلمان، امروز از ساعت 18:00 دوسلدورف در ورزشگاه اسپریت آرنا میزبان دورتموند بود. بازی به شدت گره خورده بود اما در دقیقه 96 با سانتر آکانجی، ارلینگ هالند دروازه تیم شانزدهم بوندسلیگا را باز کرد. در جدول رده بندی دورتموند با این پیروزی 66 امتیازی شد و همچنان پایین تر از بایرن مونیخ 70 امتیاز در رده دوم جدول است. شاگردان فلیک امشب بازی خود را انجام می دهند و می توانند فاصله را دوباره به 7 امتیاز برسانند.

بایرن مونیخ 2-1 مونشن گلادباخ؛ فقط یک قدم تا هشتمین قهرمانی پیاپی

در هفته سی و یکم بوندس لیگا، تیم های بایرن مونیخ و مونشن گلادباخ، تیم های اول و چهارم جدول بوندسلیگا به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 2-1 بایرن مونیخ به پایان رسید. بایرن مونیخ با این برد برای کسب هشتمین قهرمانی پیاپی خود در بوندسلیگا، فقط به سه امتیاز در سه بازی آینده خود نیاز دارد. گلادباخ نیز با این شکست ممکن است به رده پنجم سقوط کرده و رده چهارم را به بایر لورکوزن واگذار کند.

ناپولی 1-1 اینتر؛ صعود به فینال کوپا ایتالیا با گل مرتنز آقای گل

مسابقه ناپولی و اینتر در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا با تساوی 1-1 همراه شد که ناپولی به لطف پیروزی 1-0 در خانه اینتر، فینالیست کوپا ایتالیا شد.

مایورکا 0-4 بارسلونا؛ قبل یا بعد کرونا، مسی همچنان می درخشد

بارسلونا در همان نیمه اول با ارائه یک بازی هماهنگ و زیبا، نتیجه را یکسره کرد تا با کنترل بازی در نیمه دوم برای دیدارهای فشرده هفته های آینده آماده شود. لیونل مسی در این دیدار بسیار آماده نشان دادد و روی سه گل بارسلونا تاثیر مستقیم داشت. تیم کیکه ستین با این برد جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد.

صبحانه ورزشی 1399/3/25؛ گیشه مطبوعات داخلی/ من نگذاشتم سیدجلال استقلالی شود

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 24 خرداد 1399 کیمیا علیزاده و همسرش امید ابراهیمی تولد همسرش را تبریک گفت ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 13 ژوئن 2020 مارک همشیک:
تعطیلات کوتاه دیوید بکام:
یک روز دیگر، یک پیاده روی دیگر، یک کلاه دیگر صبحانه ورزشی 99/3/25؛ تولدت مبارک / مدافع میلان سابق 44 ساله شد نبی الله باقری‌ها (41) کوستاس مانولاس (29)​​​​ ماسیمو اودو (44) صبحانه ورزشی 99/3/25؛ بسته ویدیویی صبح یکشنبه/ گل آنری به رئال مادرید، حرکات تکنیکی در فوتبال محلی


منبع: طرفداری

کلیدواژه: برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال علیرضا بیرانوند صبحانه ورزشی علی کفاشیان شطرنج باز زیر پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد

علیرضا بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد.

طرفداری | طبق ادعای فارس، علیرضا بیرانوند بازی با سپاهان را احتمالا از دست می‌دهد.

بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش هنوز شرایط مطلوبی برای همراهی تیم ندارد و به این ترتیب او جدال با سپاهان را ناخواسته از دست داده است و این موضوع ربطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و توصیه پزشکی است.

بیرانوند نیز در توضیح کوتاهی که نسبت به این موضوع داشت خواستار این موضوع شد که حاشیه‌ای شکل ندهند و عدم حضورش در این بازی هیچ ارتباطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و بارها علی‌رغم مصدومیت‌هایی که داشته بنا به نیاز تیم (پرسپولیس و تیم ملی) در ترکیب به میدان رفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش