Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال محمودزاده در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مشکلات مربوط به حوزه آموزش و پرورش که با حضور محسن حاجی میرزایی برگزار شد، گفت: متاسفانه بیشتر مدارس مناطق محروم تخریبی است و دانش آموزان در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس افزود: چند سال قبل وقوع زلزله تلفات انسانی داشت یا این که حادثه روستای شین آباد پیرانشهر را شاهد بودیم که چطور دختران دانش آموز بی گناه دچار آسیب شدند؛ چرا باید مدارس دارای چنین سیستم گرمایشی غیر استانداردی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودزاده اضافه کرد: نیروهای خدمات و اداری آموزش و پرورش کمترین حقوق را دریافت می‌کنند و کاری برای استخدامشان نمی‌شود. بیشتر مدارس فاقد نیروهای خدماتی هستند و حتی اکثر هنرستان‌ها هم امکانات کارگاهی ندارند.

وی گفت: معلمان بلافاصله بعد از بازنشستگی با کاهش حداقل ۳ میلیون تومانی حقوق مواجه می‌شوند و نمی‌توانند امورات زندگی‌شان را بگذرانند. از طرف دیگر هنوز تکلیف تبدیل وضعیت معلمان حق التدریسی، نهضت سوادآموزی و سواد معلم مشخص نشده و اقدامی نمی‌شود.

 نماینده مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش باید برای تبدیل وضعیت معلمان حق التدریسی و سرباز معلم اقدام کند، گفت: آزمون گرفتن از معلمین نهضت ناعادلانه است و باید در اصلاح قانون معلمین نهضت تجدیدنظر شود.

محمودزاده اظهار داشت: به جای تمرکززدایی در تصمیم گیری ها به سمت تمرکز بیشتر می‌رویم و نیروهای دانشگاه فرهنگیان به طرز تبعیض آمیزی انتخاب می‌شوند. انتظار داریم از نیروهای متعهد و متخصص دانشگاه فرهنگیان استفاده شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مهاباد دانشگاه فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی‌ میرزایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مهاباد دانشگاه فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی مجلس شورای اسلامی مهاباد دانشگاه فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این دیدار گفت: امر معلمی بهترین و با ارزشترین مسئله خلقت و عالم است و پیامبران بالاترین معلمان بشر هستند .

وی تصریح کرد : اگر خیری از قشر معلم بر انسان ها برسد کل عالم دعا گوی آن هستند و سعادت دنیا و آخرت را برخوردار است .

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی بیان کرد : تربیت درست نسل جوان برای آینده کشور امری بسیار ضروری است و این امر با اهتمام ویژه معلمان محقق خواهد شد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان در این دیدار گفت: آموزش و پرورش در سایه همکاری صادقانه معلمان در تمام نقاط مرزی و داخل استان مشغول به شغل مقدس معلمی و تدریس علم و معنویت  هستند و خروجی آن در جهتسند بنیادیت  تربیت نسل متعهد انقلابی و علمی است .

مطهری افزود:  سند بنیادین و الفبای تحول آموزش و پرورش جزو اولویت ها و برنامه های متعالی ماست و تشکل های فرهنگی که تنویر کننده مباحث علمی و آموزشی و دینی که از منویات رهبر معظم انقلاب است همیشه فعال هستند و کمک مسئولین بخصوص مقامات عالی استان می تواند در تحقق برنامه های آموزشی بسیار موثر باشد.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مسئول یک سوپرمارکت هم این همه تغییر نمی‌کند!
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت
  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است
  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است/ شهید مطهری معلم تراز انقلاب بود
  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات