Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در پاسخ به سوال خبرنگار ایسکانیوز، درباره انتقال و تحصیل دانشجویان ایرانی که خارج از کشور تحصیل می‌کنند به دانشگاه‌های داخل گفت: با توجه به این‌که ویروس کرونا در تمام دنیا همه‌گیر شده و کشورهای اروپایی نیز از این ویروس مصون نبوده‌اند، دانشجویان ایرانی که در کشورهای خارجی به‌ویژه اروپایی تحصیل می‌کردند تقاضای بازگشت به کشور را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط، برخی از دانشجویان از طریق پروازهای اختصاصی و برخی دیگر، خودشان به کشور بازگشتند.

رئیس سازمان امور دانشجویان در مورد آمار درخواست‌های دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در خارج از کشور برای پذیرش و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های داخل عنوان کرد: سازمان امور دانشجویان آمادگی لازم برای بررسی درخواست‌های این دانشجویان را دارد؛ اما نکته حائز اهمیت این است که درخواست‌ها به‌واسطه ویروس کرونا افزایش نیافته و همان روال معمول مثل هر سال ادامه پیدا کرده است.

صدیقی از افزایش مدت اقامت دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در خارج از کشور خبر داد و گفت: برای دانشجویانی که به کشور بازگشتند، با همکاری سازمان نظام وظیفه، تسهیلاتی در نظر گرفته شده که بر اساس آن، مدت اقامت این دانشجویان افزایش یافته است.

وی افزود: برای دانشجویان ایرانی که از چین بازگشتند، این تسهیلات از آذرماه در نظر گرفته شده و برای دیگر دانشجویان از اسفندماه و طبق تصمیم اتخاذ شده، سقف سه ماه اقامت فعلا به دلیل شرایط کرونا برای این دسته از دانشجویان برداشته شده اشت.

انتهای پیام/

31 / 31 مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان اقامت کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان اقامت کرونا سازمان امور دانشجویان دانشجویان ایرانی خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دانشگاه کاشان دراطلاعیه اعلام کرد دانشجویان اخراج شده و تعلیق شده آمریکایی و اروپایی در پردیس بین الملل دانشگاه کاشان پذیر می‌شوند.


رئیس دانشگاه کاشان با اشاره به آمادگی این دانشگاه برای ادامه تحصیل این دسته از دانشجویان در پردیس بین الملل دانشگاه کاشان گفت: همچنین این استادان می‌توانند به عنوان اعضای هیات علمی وابسته با دانشگاه کاشان همکاری کنند.


دکتر عباس کتابی افزود: در پی موج بیداری و آزادیخواهی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایات رژیم اسرائیل، تعدادی از این دانشجویان تعلیق و اخراج شدند. برخی از اساتید این دانشگاه‌ها نیز به دلیل حمایت از دانشجویان اخراج شدند.


وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ دانشجوی بین المللی در پردیس بین الملل دانشگاه کاشان مشغول به تحصیل هستند،گفت: تعدادی از اساتید دانشگاه‌های خارجی نیز به عنوان اعضای هیات علمی وابسته با دانشگاه کاشان همکاری می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تحصیل رایگان دانشجویان معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار+ فیلم
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت