Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی حدادی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تذکر اول بنده به آقای رییس جمهور است پس از گذشت شش سال با تمام اختیاراتی که دولت داشته است وضعیت بازار، کالاهای اساسی و مسکن قابل قبول نیست. چه کسی باید پاسخگوی این نابسامانی باشد؟

وی در ادامه خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: امروز مردم نظرآباد مشکل جدی در تامین آب شرب دارند و روستاهای طالقان با وجود سد طالقان که به مناطق مختلف دیگر حق آب می‌دهد با مشکل آب مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سد طالقان محدودیت زیادی را برای مردم شهرستان طالقان ایجاد کرده است. مسئولین امور آب و نیرو این تذکرات را جدی بگیرند. سه درصد منابع درآمد سد طالقان طی 15 سال گذشته براساس قانون باید در منطقه هزینه می‌شد اما این اقدام صورت نگرفته است. چرا در حق مردم منطقه اجحاف می‌شود؟

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: جاده طالقان نیمه تمام باقی مانده است پروژه‌های کمربندی شهر نظرآباد بیمارستان هشتگرد و مسکن مهر هشتگرد نیاز به دستور و رسیدگی فوری دارند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کالاهای اساسی مجلس شورای اسلامی مسکن کالاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام پورخاقان در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد افزود: قوام امنیت و اقتدار هر کشوری بستگی به سلامت نیرو‌های مسلح دارد که استان یزد نیز باتوجه به اینکه استان کم حادثه‌ای است، خوشبختانه نیرو‌های مسلح آن نیز نیرو‌های کم پرونده‌ای هستند.
وی ادامه داد: بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت و حفظ نیرو‌های مسلح از وظایف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است و اگرچه خدایی ناکرده نیرویی مرتکب جرم شود، در اجرای اصل ۱۷۲ قانون اساسی با آن برخورد خواهد شد.
همچنین در این مراسم غلامعلی دهشیری به عنوان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد معرفی و از خدمات مهدی تشکری در این سمت قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • کیفیت هوای امروز شیراز در وضعیت قابل قبول
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس