Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن حجازی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تمامی امتحانات این واحد دانشگاهی در تمامی مقاطع تحصیلی غیر پزشکی و دروس عمومی رشته پرستاری به شکل مجازی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: تمامی دانشجویان برای شرکت در امتحانات باید به کامپیوتر یا تبلت یا موبایل هوشمند و اینترنت پرسرعت مجهز باشند و برای امتحانات مجازی - شفاهی دکتری و ارشد زیر ۱۰ نفر سیستم کامپیوتر باید به وب کم و میکروفن مجهز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان تاکید کرد: دانشجویان باید طبق زمان بندی کارت ورود به جلسه، در امتحان شرکت نمایند و در صورت اتمام زمان آزمون، دسترسی به سوالات غیر ممکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه دو عنوان رساله دفاع شده در شرایط شیوع کرونا به بهره رسید، گفت: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مصمم هستیم که سال جدید با برگزاری این قبیل جلسات به روند دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی سرعت بیشتری ببخشیم.

حجازی افزود: با وجود شرایط خاص همه گیری کرونا و تاکید بر برگزاری جلسات دفاعیه تحصیلات تکمیلی به‌صورت بر خط، واحد دهاقان پس از بررسی درخواست دانشجویان و ایجاد مقدمات لازم در هماهنگی با واحدهای تهران شمال و خرم‌آباد، دفاع از دو عنوان رساله دکتری تخصصی را با حضور ناظر تحصیلات تکمیلی و مدیر فناوری اطلاعات و با ایجاد ارتباط از طریق نرم‌افزارهای موردنیاز، بدون حضور استادان و دانشجویان به‌صورت کامل و با رعایت تمام شرایط و ملزومات برگزار کرد.

کد خبر 4948555

منبع: مهر

کلیدواژه: پایان نامه آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی موسوم به طرح حامیم را در این دانشگاه برگزار می‌کند.

دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این طرح تا ۲۰ اردیبهشت‌ سال جاری فرصت دارند به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان واقع در ساختمان دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه مراجعه کنند. اولویت ثبت‌نام با دانشجویان ورودی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ است. 

از جمله مزایای شرکت در این طرح می‌توان به معادل‌سازی با ۲ واحد از درس معارف اسلامی در مرحله کشوری، اعطای گواهی دوره، برگزاری نشست‌های معرفتی و مهارتی، برگزاری فوق‌ برنامه‌های ورزشی و تفریحی، برگزاری دوره تکمیلی در شهر مقدس مشهد و بهره‌مندی از امتیازات آموزشی دروس معارف اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • آمار داوطلبان پسر کنکور اعلام شد/ چرا دهه هشتادی حال دانشگاه رفتن ندارند؟
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر