Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@20:40:09 GMT

تعویق مسابقات فوتبال غرب آسیا

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۶۴۱۶

تعویق مسابقات فوتبال غرب آسیا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شیوع ویروس کرونا در آسیا باعث شد تا همه رقابت‌های ورزشی و فوتبال دستخوش تغییر شوند.

قرار بود رقابت‌های فوتبال غرب آسیا در سال ۲۰۲۱ به میزبانی امارات برگزار شود. کنفدراسیون غرب آسیا در جلسه‌ای که روز گذشته تشکیل داد به این نتیجه رسید که این رقابت‌ها تا اطلاع ثانوی به تعویق افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این تعویق تغییر در برنامه بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا عنوان شده است.

دور برگشت بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاد و قرار است طبق برنامه، این بازی‌ها در ماه‌های اکتبر و نوامبر از سرگرفته شوند.

کد خبر 521897 برچسب‌ها فوتبال - عمومی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا امروز یکشنبه با برگزاری رقابت های روز دوم در فجیره امارات پیگیری شد.

در این روز از مسابقات، ریحانه رضایی در اسلحه اپه بانوان به مصاف حریفان خود رفت. وی در مرحله گروهی صاحب ۴ برد شد و نتیجه دو دیدار را هم واگذار کرد اما موفق به صعود شد.

او در جدول ۱۶ نفره مسابقات مقابل «هانیل آبلا» از فیلیپین با نتیجه ۱۵ به ۶ باخت و از صعود بازماند. بدین ترتیب رضایی بدون کسب سهمیه به کار خود پایان داد.

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به منظور توزیع آخرین سهمیه های باقی مانده در قاره آسیا برگزار می شود. قهرمان هر اسلحه صاحب سهمیه می شود.

در چارچوب این مسابقات، روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

شمشیربازی ایران تا به امروز توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان تنها سهمیه تیمی ورزش برای المپیک پاریس را کسب کرده است.

کد خبر 6090774

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک