Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری امتحانات این دانشگاه به صورت غیرحضوری خبر داد.

عزیز جوانپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی استان از روز شنبه آغاز شده و در تمامی مقاطع به صورت غیرحضوری  برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اطلاعیه‌ای در این خصوص از طرف دانشگاه منتشر شده است، ادامه داد: آزمون ها به صورت تستی آنلاین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در  اطلاعیه دانشگاه آزاد آمده است: 

"امتحانات پایان ترم همه دانشجویان مقاطع کارشناسی ناپیوسته و پیوسته، به صورت تستی آنلاین از طریق سامانه آموزشی سیدا در زمان تعیین شده در کارت ورود به جلسه امتحانی انجام خواهد شد.

دانشجویانی که به امکانات لازم برای شرکت در آزمون آنلاین دسترسی نداشته باشند، می‌توانند به صورت حضوری و با رعایت دستورات بهداشتی امتحان دهند.

در مواردی که دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته و پیوسته تداخل امتحانی داشته باشند و همچنین متقاضیان استفاده از طرح تعاون آزمون، باید به صورت حضوری در حوزه امتحانی واحد تبریز، آزمون دهند و امکان شرکت در آزمون مجازی آنلاین برای آنها به هیچ عنوان مقدور نیست".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامي دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری