Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده رسمی روسیه در وین از آغاز جلسه مجازی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد.

به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در پیامی توییتری درباره برگزاری جلسه امروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوشت: جلسه شورای حکام آژانس آغاز شده است. این جلسه به طور مجازی برگزار خواهد شد، اما اگر نیاز بود که هر تصمیمی به خاطر عدم اتفاق نظر گرفته شود، رئیس جلسه یک نشست حضوری برگزار خواهد کرد تا طبق روند معمول رای‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ رای‌گیری مجازی‌ای در کار نخواهد بود. تصمیم درستی است.

همچنین در صفحه توییتر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آمده است که رافائل گروسی رئیس آژانس امروز ساعت ۱۲:۱۵ به وقت محلی[۱۴:۴۵ به وقت تهران] یک کنفرانس مطبوعاتی با موضوعات مختلف از جمله موضوع ایران برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای حکام آژانس آژانس بين المللي انرژي اتمي رافائل گروسی میخائیل اولیانوف آژانس بین المللی انرژی اتمی شورای حکام آژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید معاون وزیر خارجه بر ضرورت بی‌طرفی و حرفه‌ای گری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

به گزارش قدس آنلاین، «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی که برای حضور در کنفرانس علوم و فنون هسته ای به ایران سفر کرده، با علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات رفع تحریم ملاقات  کرد.

در این ملاقات، ابعاد مختلف همکاری های ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

باقری ضمن اشاره به اهمیت همکاری‌های ایران و آژانس، بر ضرورت بی طرفی و حرفه ای گری آژانس به عنوان یک سازمان تخصصی تاکید کرد. 

وی همچنین اظهار کرد:  فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران همواره در چارچوب تعهدات بین المللی از جمله معاهده عدم اشاعه است.

رافائل گروسی نیز در این نشست، سفر خود به تهران را نشانه اراده آژانس برای حفظ فضای سازنده در روابط خود با جمهوری اسلامی ایران، دانست.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تاکید معاون وزیر خارجه بر ضرورت بی‌طرفی و حرفه‌ای گری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
  • در دیدار گروسی و باقری چه گذشت؟
  • اتخاذ موضع بی‌طرفانه و حرفه‌ای در همکاری‌ ایران و آژانس موثر است
  • دیدار مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با امیرعبداللهیان
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ مدیریت بحران، محتمل‌ترین نتیجه سفر
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید