Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جمالی گفت: نگهداری خودروی صفر بدون پلاک در پارکینگ و یا انبار‌هایی که در سامانه انبار‌ها ثبت نام نکرده‌اند احتکار محسوب و برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ رضا جمالی، معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهرگفت: بر اساس ابلاغیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید گنندگان، تمام پارکینگ‌ها و انبار‌های خودرو در سراسر استان بوشهر باید موجودی خود را در سامانه انبار‌ها به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

nwms.ir ثبت کنند.

او ادامه داد: در غیر این‌صورت مشمول تخلف احتکار شده و با آن‌ها برخود قاطع قانونی خواهد شد.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر افزود:  بررسی‌های به عمل آمده نشان می‌دهد افزایش بی رویه و غیر متعارف قیمت خودرو باعث شده افراد سودجو تعداد زیادی خودرو صفر کیلومتر که در  پارکینگ‌های عمومی و خصوصی با هدف افزایش قیمت و برهم زدن نظم و تعادل بازار دپو و نگهداری کنند.

جمالی تاکید کرد: بهره برداران پارکینگ‌ها نسبت به تخلیه خودرو‌هایی که برای استفاده شخصی افراد خریداری شده است اقدام تا مورد استفاده قرار گیرد و در غیر این‌صورت احتکار قلمداد خواهد شد.

او عنوان کرد: بر اساس ابلاغیه‌های مرکز کشور وجود خودروی بدون پلاک، احتکار است چرا که اگر خودرویی چند ماه پس از فروش، بدون استفاده و بدون پلاک نگهداری شود به این معنی است که مالک آن مصرف کننده نیست و هدف دیگری از خرید و انبار کردن خودرو دارد.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: پارکینگ‌ها به هیچ وجه حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند که در این رابطه علاوه بر مالک خودرو با مالک پارکینگ نیز برخورد قانونی می‌شود.

جمالی از همشهریان خواست: درصورت مشاهده هر گونه انبار یا پارکینگ مشکوک خودرو، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام نموده و یا به ستاد خبری ادارات صنعت، معدن وتجارت سراسراستان با شماره تلفن ۱۲۴ گزارش کنند تا مورد بررسی و رسیدگی قرارگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون حقوق معدن سازمان حمایت از مصرف خودرو استان بوشهر قیمت خودرو افزایش قیمت شماره تلفن پارکینگ خودروی صفر احتکار معدن وتجارت مصرف کننده پارکینگ ها بدون پلاک انبار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد

 فریبرز راشدی  اظهار کرد: در ششمین روز از هفته سلامت و در راستای اجرای طرح تشدید کنترل بهداشتی واحدهای عرضه کننده مواد غذایی ، یک انبار زیرزمینی که مملو از مواد غذایی تاریخ گذشته بود کشف شد.

وی ادامه داد: اقلام غذایی کشف شده در این انبار شامل انواع آبمیوه و آبلیمو به وزن تقریبی سه تن است که چهار تا پنج ماه از تاریخ انقضای آنها گذشته بود.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: این مرکز بهداشت، سلامت شهروندان را خط قرمز خود دانسته و با متصدیان متخلف از مقررات بهداشتی برخورد قانونی خواهد کرد.

وی افزود: در روز جاری نزدیک به ۱۹ تن مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیر قابل توزیع معدوم شد.

راشدی بیان کرد: این میزان مواد غیرقابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط از انبارها و مراکز تهیه و توزیع سطح شهر زاهدان جمع آوری شده است.

وی تاکید کرد: پس از انجام مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم در محل سایت زباله شهرداری زاهدان و با حضور نماینده قوه قضائیه معدوم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • سیب زمینی جوانه زده قابل مصرف است؟
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود