Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار ایلام از آنچه که " کاهش محسوس پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی " برای قطع زنجیره شیوع کرونا" در این استان نامید ، ابراز نگرانی کرد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ استانها نظرات - اخبار استانها -

قاسم سلیمانی دشتکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام با اشاره به این‌که رعایت بهداشت فردی و پروتکل‌های بهداشتی در ماه اخیر در ایلام به طرز محسوسی کاهش‌یافته است اظهار داشت: این شرایط اگر تداوم پیدا کند نگران‌کننده است و باید با جدیت همه آحاد جامعه ضرورت رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری را درک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام گفت: رعایت بهداشت فردی، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی که در ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان ایلام مطلوب بود. اما در یک ماه اخیر به طرز محسوسی کاهش‌یافته است.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ترکیه/ افزایش تعداد مبتلایانکرونا اسکار را هم به تأخیر انداختکرونا|افزایش آمار مبتلایان در مصر به بیش از 46 هزار نفر

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه آمار ابتلا به کرونا ویروس در ایلام نگران‌کننده است و می‌تواند ما را به پیک دوم برساند، اظهار داشت: انتظار داریم مردم عزیز ما همچون گذشته، در زدن ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و شست‌وشوی دست‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تأکید متخصصین، نهایت جدیت را به خرج دهند.

وی افزود: همچنین مقرر شد تالارهای پذیرایی شهرهای سفید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و 50درصد ظرفیت بازگشایی شوند و بدیهی است هرچقدر مردم در دیگر شهرها نیز رعایت کنند، وضعیت تغییر می کند و زندگی در آن‌ها عادی می‌شود.

استاندار ایلام گفت: بر این اساس برگزاری مراسم‌های ختم، عروسی و هرگونه برنامه‌ای که به تجمع مردم منجر شود ممنوع است، امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها نیز با یک هفته تاخیر برگزار و تا حد امکان دروس نظری که نیاز به حضور دانشجویان در سر جلسه امتحان ندارد به صورت مجازی برگزار شود.

انتهای پیام/180/ ت

R7718/P/S6/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی استاندار ایلام فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرایی شده است و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز - شنبه هشتم اردیبهشت‌- در نشست مصوبات رئیس جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶,۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده است که میزان ۴,۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی، و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد، افزود: مدیران ادارات در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رئیس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، پایگاه اورژانس انجیره با ۶۰ درصد پیشرفت باید سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار ایلام افزود: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 748514

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان