Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:48:27 GMT

بازسازی کنار گذر تونل آستارا - اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۴۰۵۳

بازسازی کنار گذر تونل آستارا - اردبیل

ایسنا/گیلان در نشست مشترک فرمانداران و مسئولان استان گیلان و استان اردبیل، برای بازسازی کنار گذر تونل آستارا - نمین توافق شد.

حسن رستم زاد، در نشست مشترک فرمانداران و اعضای شورای تامین شهرستان های آستارا در استان گیلان و نمین در استان اردبیل که در سالن اجتماعات فرمانداری آستارا برگزار شد، اظهار کرد: همکاری تنگاتنگ و ساماندهی شده در دو استان سبب شد تا در  بحث کرونا مدیریت خوبی اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محور مواصلاتی آستارا - نمین در ایام کرونا به بهترین شکل ممکن کنترل شد، ادامه داد: افزایش تعاملات و برادری ها، توسعه کشور را در پی دارد و عواید این پیشرفت نصیب مردم انقلابی دو منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن از هر اتفاق برای بر هم زدن اتحاد و انسجام بهره مند خواهد شد، افزود: در همکاری های میان دستگاهی بین دو استان، بخصوص راهداری، نیروی انتظامی، مرزبانی و پلیس راه شاهد هم افرایی هستیم.

رستم زاد در بخش دیگر سخنان خود بر الزام احیای مجدد کنار گذر تونل مشترک استان های گیلان - اردبیل فی مابین دو شهر آستارا و نمین تأکید کرد و یادآور شد: اعمال محدودیت های ترافیکی در برخی ساعات می تواند نقش مهمی را در کاهش حجم ترافیک داشته باشد که در صورت لزوم با هماهنگی های مسئولان دو استان، اعمال می شود.

وی در پایان خواستار نظارت فنی و ورود کارشناسان در کاهش بار ترافیکی جاده حیران شد و تصریح کرد: برای ممانعت از تردد کامیون های باری در ایام پرترافیک و تعطیل، راهدای و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

افزایش نشست مسئولان دو استان برای کاهش مشکلات

عاطف ناصری فرماندار نمین در این جلسه خاطرنشان کرد: حضور مستمر پلیس در محور آستارا - اردبیل، در ساعات پرترافیک از الزامات است.

وی با اشاره به اینکه باید علایم ترافیکی و ایمنی در مسیر نصب شود، توضیح داد: در این جلسه تصمیمات لازم برای بهسازی و بهره برداری مجدد از کنار گذر تونل آستارا _ اردبیل اتخاذ شد و در آینده شاهد استفاده مجدد از این مسیر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه زمینه های لازم تعاملات ایده‌آل برای روان سازی ترافیک این منطقه وجود دارد، اضافه کرد: بطور یقین باید شهروندان و هموطنان در رعایت قوانین و مقررات دستگیر مسئولان برای کاهش این مشکل باشند.

 ناصری در پایان ضمن تقدیر از مسببان این نشست، گفت: برای حل سایر موارد هم نشست‌هایی در آینده ای نزدیک بین مسئولان و کارشناسان دو استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دو استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال انجام است و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان راهداری، پروژه بزرگراه آستارا - آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیرهمسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آب رو و زیرگذر است.

اکبری با بیان اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه بزرگراه آستارا - آستارا تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او همچنین گفت: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید