Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فولاد در دیداری دوستانه موفق شد تیم صنعت نفت آبادان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. تاریخ انتشار: 23:49 - 27 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۷۳۱

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت فولاد خوزستان، تیم فولاد خوزستان از ساعت ۲۱ در دیداری دوستانه در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان نکونام به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار لوسیانو پریرا و میلاد بدرقه برای قرمزپوشان اهوازی و محمود مطلق‌زاده برای تیم صنعت نفت گلزنی کردند.

جواد نکونام و کادرفنی‌اش در این دیدار نیز به مانند بازی قبل تعویض‌های زیادی انجام دادند تا همه بازیکنانشان را محک بزنند و برای انتخاب بهترین نفرات تصمیم‌گیری کنند. 

فولادی‌ها که خود را برای حضور پرقدرت در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر آماده می‌کنند، در نخستین بازی تدارکاتی خود موفق شدند با تک گل حسن بیت سعید برابر استقلال خوزستان به برتری برسند.

قرمزپوشان اهوازی در نخستین دیدار خود پس از پایان وقفه لیگ باید در تاریخ ۴ تیر در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف استقلال تهران بروند.

بیشتر بخوانید: رمضانی: کادرفنی در مورد وضعیت اسماعیلی و دیاباته نظر می‌دهد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جواد نکونام فولادخوزستان حسن بیت سعید صنعت نفت آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برتری ارزشمند هوادار تهران مقابل صنعت نفت آبادان کاری کرد تا خیال این تیم بابت بقا در لیگ برتر تقریبا راحت شود که گل دوم بنفش پوشان را کریم اسلامی با سه سرتوپ دیدنی و شوت زمینیِ پای چپ، مشابه با حرکت و گل‌های کریم بنزما به ثمر رساند.

هوادار مقابل صنعت نفت دوباره در خط حمله مهاجم با تجربه خود را در اختیار داشت و این بازیکن هم نمی‌خواست در بازگشت به جمع نفرات اصلی تیمش جایگاه خود را از دست بدهد و توانست با یک بازی درخشان نقش کلیدی در سه امتیاز مقابل تیم سرسخت صنعت نفت داشته باشد.

کریم اسلامی که پیش از این چهار گل مهم برای بنفش پوشان زده بود، در دیدار با آبادانی‌ها هم کاری کرد تا از شوک زودهنگام خارج شوند و با گرفتن خطاهای متعدد در زمین حریف فرصت زدن ایستگاهی و گل را برای تیمش به وجود آورد و دومین گل هوادار را هم با حرکت انفرادی و سه سرتوپ و دریبل و در نهایت شوت زمینیِ پای چپ زد تا مهره شاخص تیمش در این دیدار باشد.

مهاجم با تجربه هوادار تهران با عملکردش در این دیدار توانست پنجمین گل خود در فصل جاری لیگ برتر را به ثمر رساند که این آمار او در مقایسه با بسیاری از مهاجمان جوان لیگ بالاتر و قابل توجه‌تر است.

دیگر خبرها

  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)