Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قرچک گفت: مدیریت شهری قرچک در راستای خدمت‌رسانی و رفاه حال شهروندان، هم‌اکنون چندین پروژه رفاهی، خدماتی و ورزشی در دست اقدام دارد که این حرکت شهر قرچک را در آستانه فصل جدید توسعه و پیشرفت قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،محسن خرمی شریف شهردار قرچک صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری، گفت: اجرای این پروژه‌های شهری کاملاً از بودجه عمرانی شهرداری قرچک به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بازدیدهای دوره‌ای برای حل مشکلات پروژه‌ها و رصد میزان پیشرفت آن‌ها انجام می‌شود تا بتوانیم طبق برنامه زمان‌بندی این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.


شهردار قرچک بابیان اینکه پروژه‌های عمرانی در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری در حال احداث هستند، گفت: مدیریت شهری قرچک در راستای خدمت‌رسانی و رفاه حال شهروندان، هم‌اکنون چندین پروژه رفاهی، خدماتی و ورزشی در دست اقدام دارد که این حرکت شهر قرچک را در آستانه فصل جدید توسعه و پیشرفت قرار خواهد داد.


خرمی شریف گفت: آسفالت جاده آرامستان، بهسازی پارک‌ها و بوستان‌ها، ساخت بارانداز زباله، ساخت سرای محله، ادامه احداث کمربندی جنوبی، ایجاد پیست دوچرخه‌سواری پارک خیام، احداث زمین چمن مصنوعی، تخریب و بهسازی محل دائمی نمایشگاه دائمی، احداث پارک اقوام، احداث سرای محله خبرنگار، احداث سوله ورزشی بانوان، احداث ساختمان خدمات شهری منطقه یک، احداث فرهنگسرای بزرگ شهر و احداث کمربندی شمالی گوشه‌ای از اقدامات شهرداری قرچک در جهت خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان است.


وی در پایان با اشاره به اینکه توسعه و پيشرفت قرچک درگرو همكاري و مشاركت شهروندان است، اظهار کرد: روند پيشرفت و توسعه و اجرای پروژه‌های رفاهی، خدماتی و ورزشی قرچک با همكاري و مشاركت مردم سرعت بيشتري خواهد گرفت و تحقق اين مهم درگرو همكاري و مشاركت شهروندان با مدیریت شهری است.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان قرچک توسعه و پیشرفت مدیریت شهری پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی راه‌اندازی می‌شود که بخشی از فضای کارخانه قرار است توسط شهرداری اصفهان تجهیز و بهره‌برداری شود.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از وظایف اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان شهرداری اصفهان، پیش‌برد فعالیت‌های شهرداری در راستای توسعه کالبدی اکوسیستم کارآفرینی شهر است، این موضوع در طرح شورای اسلامی شهر با عنوان تقویت تولید و خدمات دانش‌بنیان در مدیریتی شهری تصویب شد و شهرداری موظف است از فضاهایی که در اختیار دارد به شکلی استفاده کند تا توسعه اکوسیستم کارآفرینی شهر اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه از سه سال گذشته همکاران ما در حوزه مدیریت پژوهش فضاهایی را شناسایی کردند تا بتوانیم شاهد این توسعه باشیم، افزود: در یکی از بخش‌ها با کمک سازمان فرهنگی شهرداری، تعدادی فرهنگ‌سرا به این کار اختصاص پیدا می‌کند، سال گذشته در منطقه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان فعالیت را آغاز کردیم، مقدمات انجام شده و مرکزی تحت عنوان «مرکز نوآوری اصفهان پیش‌رو» در ضلع شمالی این دانشگاه خواهیم داشت.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نظر داریم سال جاری با همکاری شرکت متروی اصفهان، یکی از ایستگاه‌های خط یک مترو را به مرکز نوآوری اختصاص دهیم، موافقت اولیه دریافت شده و مشغول دریافت مجوز هستیم.

نصوحی با بیان اینکه کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی راه‌اندازی می‌شود که بخشی از فضای کارخانه قرار است توسط شهرداری اصفهان تجهیز و بهره‌برداری شود، گفت: اولویت در این فضاها با موضوعات مدیریت شهری است و تلاش می‌کنیم شرکت‌هایی در این فضاها جذب شوند و حضور داشته باشند که کسب و کاری که قصد توسعه آن را دارند، متناسب با نیازهای مجموعه مدیریت شهری باشد.

کد خبر 747464

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود