Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:47:16 GMT

فرشاد و فرزاد؛ دوقلوهای سمت راست فولاد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۴۶۹۱

فرزاد جعفری با حضور فرشاد احمدزاده در تیم فولاد قدرت نفوذ و تأثیرگذاری بیشتری در حملات پیدا کرده است.

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد روز گذشته موفق شد در دومین دیدار تدارکاتی خود برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی برسد. پاتوسی همچنان غایب اردوی قرمزپوشان اهوازی است و البته کاپیتان والی به دلیل مصدومیت ادامه مسابقات را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از نکات قوت تیم فولاد را می‌توان هماهنگی در سمت راست این تیم بین مدافع و وینگر راست دانست. فرزاد جعفری و فرشاد احمدزاده دو بازیکنی هستند که در سه بازی اخیر این تیم در لیگ‌برتر از خود عملکرد خوبی را نشان دادند.


فرزاد جعفری پس از تغییرات در نیم‌فصل نفوذهای بیشتری انجام می‌دهد تا علاوه بر کارهای دفاعی بتواند در امور هجوم نیز به تیم کمک کند.

 

 

احمدزاده نیز پس از جدایی از پرسپولیس و حضور درفولاد تیم دیگر قرمزپوش لیگ، با آرامش و تمرکز بیشتری به کار خود ادامه می‌دهد تا بتواند روزهای اوج خود در فوتبال ایران را تکرار کند. نمرات سایت‌های آمار بازیکنان نشان می‌دهد او یکی از بهترین خریدهای نیم‌فصل لیگ‌برتر بوده که جواد نکونام و سعید آذری توانستند از بازار نقل‌و انتقالات به تیمشان ببرند. این زوج در صورتی که از سوی کادرفنی فولاد مورد استفاده قرار بگیرد باید همچنان توانایی‌های خود را نشان بدهند و در رسیدن فولاد به هدف اصلی خود تلاش کنند.

عکس از مسعود اکبری

 

فرزاد جعفری فرشاد احمدزاده فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرزاد جعفری فرشاد احمدزاده فولاد خوزستان فرزاد جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است

فرزاد موتمن، کارگردان سینما با انتشار یک پُست در اینستاگرام به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه واکنش نشان داد و نوشت: امروز، حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است و فلسطینی‌ها احساس می‌کنند که تنها نیستند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرزاد موتمن، کارگردان سینما با انتشار یک پُست در اینستاگرام به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه واکنش نشان داد و نوشت: در تمام هفتاد و شش سالی که از تشکیل حکومت صهیونیستی و اشغال سرزمین‌های فلسطین می‌گذرد، چنین چیزی سابقه نداشته است. جنبشی گسترده در اعتراض به جنایات جنگی اسرائیل و قتل عام مردم غزه که طی شش ماه اخیر سی و چهار هزار کشته بجا گذاشته، دانشگاه‌های آمریکا را فرا گرفته است.

میزان جنایات جنگی اسرائیل اینبار به‌حدی بود که وجدان افکار عمومی را جریحه دار کرد و شاید وتو شدن طرح تشکیل کشور فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا هم به گسترده‌تر شدن اعتراضات منجر شده باشد. امروز، حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است و فلسطینی‌ها احساس می‌کنند که تنها نیستند.

دیگر خبرها

  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند